Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
niet vandaag, maar de afgelopen 3 weken met de 9-5 met vakantie geweest. Fantastisch!

-
Michael01
- Donateur (5x)

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Vandaag met de 9000 naar Stigter Vianen geweest om hem te laten uitlijnen. Altijd een leuk Saabpraatje daar. Linksvoor had teveel toespoor en dat is vakkundig hersteld en het stuur staat nu ook weer recht.
-
Henk-Jan
- Donateur

Voor de herkeuring gegaan nadat de 9000 anderhalve maand gelden niet door de APK kwam (MFK hier). Nu gelukt en voor het eerst als Veteran (klassieker) gekeurd. Volgende interval is nu in 6 i.p.v. 2 jaar!
-
PeterJanssen
- Donateur

Contactpunten afgesteld, evenals ontsteking. Carburateur gereinigd. Loopt weer een stuk rustiger nu. 
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Vorig weekend, toen de zon nog uitbundig scheen ben ik met de 95 naar de Landbouwdag geweest in Rhoon (onder de rook van Rotterdam) en daar op de foto gezet door een gekende spotter op het autoweek-forum, zodat er ook fotografisch bewijs is.
Meest gestelde vraag 1: zo die is oud, uit de jaren 50 toch?
Meest gestelde vraag 2: dat is toch op tweetakt?
Kortom, ik heb me uitermate vermaakt

Meest gestelde vraag 1: zo die is oud, uit de jaren 50 toch?
Meest gestelde vraag 2: dat is toch op tweetakt?
Kortom, ik heb me uitermate vermaakt

-
MHB_Turbo
- Donateur (3x)

Vandaag meegedaan aan de Drie Provinciën Rally (DPR) in Noord Nederland. Leuke rit met gelukkig nog vrij goed weer. Ca. 100 auto's, waarvan zo'n 10 Saabs. Mooi marktaandeel dus (hadden ze dat vroeger maar gehaald). Sfeerplaatjes:
Op de parkeerplaats bij aankomst.

Andere Saabjes

En nog een. Heb ze niet allemaal op de foto

In de que bij de tijdscontrolde

Gewoon leuk plaatje

En omdat ie zo fotogeniek is nog maar een foto. Al had ie een koppig dagje: na probleemloze rit naar vertreklocatie had meneer (mevrouw?) er vlak voor de start geen zin meer in. Vertikte te starten. Wel snel gefixt door de oldtimer wegenwacht, die ook meereed (!). Top. Oorzaak nog niet helemaal helder, op één of andere manier werkt choke niet helemaal lekker bij warme motor. Maakt dat ie dan lastig te starten is, om zomaar afslaat. Hmm.

Op de parkeerplaats bij aankomst.

Andere Saabjes

En nog een. Heb ze niet allemaal op de foto

In de que bij de tijdscontrolde

Gewoon leuk plaatje

En omdat ie zo fotogeniek is nog maar een foto. Al had ie een koppig dagje: na probleemloze rit naar vertreklocatie had meneer (mevrouw?) er vlak voor de start geen zin meer in. Vertikte te starten. Wel snel gefixt door de oldtimer wegenwacht, die ook meereed (!). Top. Oorzaak nog niet helemaal helder, op één of andere manier werkt choke niet helemaal lekker bij warme motor. Maakt dat ie dan lastig te starten is, om zomaar afslaat. Hmm.

-
Hods99
- Geregistreerd lid
-
Roel95
- Geregistreerd lid
-
Alex B
- Geregistreerd lid
In de parkeergarage onder het winkelcentrum het alarm van een geparkeerde auto laten afgaan door met de Sonett in de eerste versnelling even gas te geven
. Die dubbele Highgate uitlaat produceert een nogal sonore brom die het in zo'n betonnen galmgat erg goed doet. Tweede keer dat het me gelukt is.
Alex
Alex
-
1001760
- Donateur (2x)

Ik miste de updates al.Roel95 schreef: ↑do 26 okt, 2023 22:23(Mijn Saab project moet even op on hold ivm maken veranda...)![]()