VW ID3 in de uitverkoop
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
VW ID3 in de uitverkoop
Volkswagen kampt met een te grote voorraad elektrische auto's. Daarom gaat onder meer de ID3 in de uitverkoop:
https://www.autohoogenboom.nl/volkswage ... itverkoop/
https://www.autohoogenboom.nl/volkswage ... itverkoop/
-
phanot
- Donateur (2x)

Re: VW ID3 in de uitverkoop
34.000 euro standaard kaal met kleine batterij, "Gaat u voor meer power en extra snel laden of het grootste rijbereik? Onze adviseurs helpen u graag bij het maken van uw keuze".
Restwaarde over 6 a 7 jaar? Prijs nieuw batterijpakket? Over enkele jaren is dit weer heel oudbollig en zijn er weer veel betere alternatieven en ontwikkelingen te koop.
Restwaarde over 6 a 7 jaar? Prijs nieuw batterijpakket? Over enkele jaren is dit weer heel oudbollig en zijn er weer veel betere alternatieven en ontwikkelingen te koop.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik heb proefgereden; power okay, wegligging ook prima. Maar het interieur en de stoelen zijn des VAGs; keihard en erg zakelijk.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ik hoorde van een VW-verkoper dat je er rekening mee moet houden dat men bij inruil
straks kijkt naar het Modeljaar en niet naar het Bouwjaar.
Betekent dat je even heel goed moet kijken van welk Modeljaar de 'nieuwe' Volkswagen ID is.
straks kijkt naar het Modeljaar en niet naar het Bouwjaar.
Betekent dat je even heel goed moet kijken van welk Modeljaar de 'nieuwe' Volkswagen ID is.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Tja en dan wacht je enkele jaren op dat betere alternatief en ontwikkeling, zijn er vervolgens over enkele jaren verder weer betere alternatieven en ontwikkelingen.... Hoelang wil je wachten? Je leeft nu!phanot schreef: ↑zo 27 aug, 2023 8:32Over enkele jaren is dit weer heel oudbollig en zijn er weer veel betere alternatieven en ontwikkelingen te koop.
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
De CEO is er niet voor niets met de staart tussen de benen van door..
-
Super72
- Geregistreerd lid
Zoals dat geldt voor elke auto, bedoel je?phanot schreef: ↑zo 27 aug, 2023 8:32Over enkele jaren is dit weer heel oudbollig en zijn er weer veel betere alternatieven en ontwikkelingen te koop.
-
Super72
- Geregistreerd lid
En dan?RoelandV schreef: ↑zo 27 aug, 2023 9:26Betekent dat je even heel goed moet kijken van welk Modeljaar de 'nieuwe' Volkswagen ID is.
-
ReinO
- Donateur (2x)

precies, koffiedikkijken en de producenten zorgen er heus wel voor dat ze aan ons verdienen desnoods
veranderen ze de laadstekkers en de laadsnelheid 'want dat is om de accu te sparen -apple- "
En die garantie op accu s varieert ook nogal per auto en merk las ik. Het leven zit vol
onzekerheden en deze doen er eigenlijk niet toe uiteindelijk.
veranderen ze de laadstekkers en de laadsnelheid 'want dat is om de accu te sparen -apple- "
En die garantie op accu s varieert ook nogal per auto en merk las ik. Het leven zit vol
onzekerheden en deze doen er eigenlijk niet toe uiteindelijk.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Familielid met een bedrijf heeft een stel ID3s en 4s in de lease voor hemzelf en medewerkers. Dingen staan heel vaak stil met pech...
-
J.vandermeulen
- Donateur

Dat hoor ik ook vaak. Als je bij een transformatorhuisjes langs rijdt, kan het al mis gaan.
-
odin1899
- Donateur

Ik heb de Seat variant als huurauto gehad. Rijdt prima maar *alles* is touchscreen, inclusief de 'knoppen' op het stuur. Waaaaardeloze user interface. Voor mij geen VAG product weer in de toekomst tenzij ze al die touchrotzooi vervangen door echte knoppen.
-
9323
- Donateur (2x)

Verkopen blijven misschien achter bij de verwachtingen, maar toch verkopen die dingen behoorlijk goed. Na Tesla is VAG de grootste als het gaat om EV's in Europa. Dat, terwijl er veel betere alternatieven beschikbaar zijn. Hyundai Ioniq 5 bv. Kennelijk geloven veel mensen nog steeds dat VW goeie auto's maakt.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Hierbij een foto van mijn VW E-UP van 2022. 100% volledig elektrischodin1899 schreef: ↑zo 27 aug, 2023 21:31Ik heb de Seat variant als huurauto gehad. Rijdt prima maar *alles* is touchscreen, inclusief de 'knoppen' op het stuur. Waaaaardeloze user interface. Voor mij geen VAG product weer in de toekomst tenzij ze al die touchrotzooi vervangen door echte knoppen.
Geen "touch rotzooi" maar alleen echte knoppen en wijzers, je moet zelfs een echte autosleutel in het contact steken om hem te "starten"

-
MvR
- Geregistreerd lid
Grooooooot Up-fan hier! Beste kleine auto ooit gemaakt. Als je VW's streken tenminste verhelpt: bij nieuw aflevering de minimale hoeveelheid olie in de versnellingsbak en minimale hoeveelheid koudemiddel in de airco. Want op alle kleine beetje bezuinigen, helpt...