StreetSaabView
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Re: StreetSaabView
Juni 2021 en beide zijn ondertussen vervangen door jongere soortgenoten. Mis de OG’s wel een beetje

-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Vandaag kwam ik er nog langs maar vergat om te kijken of de auto er nog stond.
Er zit nog een klein verhaaltje aan vast: jaren geleden kwam deze auto te koop voor niet al teveel (wel met wat werk). Het betreft hier als ik het goed heb een originele FPT. De eigenaar was waarschijnlijk wat overdondert door de vele interesse dat hij besloot om de auto voorlopig maar niet weg te doen. Dat had hij beter wel kunnen doen want de auto is volgens mij sinds die tijd niet van zijn plek geweest. Het zal de auto geen goed gedaan hebben.

Er zit nog een klein verhaaltje aan vast: jaren geleden kwam deze auto te koop voor niet al teveel (wel met wat werk). Het betreft hier als ik het goed heb een originele FPT. De eigenaar was waarschijnlijk wat overdondert door de vele interesse dat hij besloot om de auto voorlopig maar niet weg te doen. Dat had hij beter wel kunnen doen want de auto is volgens mij sinds die tijd niet van zijn plek geweest. Het zal de auto geen goed gedaan hebben.

-
Harrie1971
- Donateur

Deze rijd ik wel eens voorbij. De beste kleur voor deze Saabs vind ik. Staat in Zuidwolde (Dr)

Reden: plaatje vergroot
-
coppe218
- Donateur (3x)

Ik zag er van de week ook nog een 900 NG cabrio bij staan! Mooie collectie zo.

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Dit topic is wel grappig, wetende dat de vorige eigenaren van deze SAAB haar na 7 maanden hadden geïmporteerd (voormalige demoauto SAAB), was ik eens gaan zoeken (ik had een adres) en warempel...
image share

Dat is ze, kenteken niet leesbaar, maar mooi onder een carport, en dat past wel bij hoe de SAAB eruit zag toen wij hem kochten.
image share
Dat is ze, kenteken niet leesbaar, maar mooi onder een carport, en dat past wel bij hoe de SAAB eruit zag toen wij hem kochten.
-
KeesB
- Geregistreerd lid