De witte 900S van Vyv. Setje 17" cross spokes te koop.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: De witte 900S van Vyv. Pioneer DEH-77MP
Ambachtelijk stukje Saabvlijt met mooi resultaat. Witte display zou ik niet doen.. in de tellerunit zitten tenslotte ook witte getallen
Jouw 'Joy-de-Vyv' bevalt me wel
Jouw 'Joy-de-Vyv' bevalt me wel
-
Saapie
- Donateur (2x)

Puik gedaan. Met liefde en smaak!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Danks!
Kan toch zo de accessoire folder in deze pica?
...als het turbodruk metertje ook verlicht zou zijn...

Kan toch zo de accessoire folder in deze pica?
...als het turbodruk metertje ook verlicht zou zijn...

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

die springt pas aan als de turbo in actie komt. Soort night turbopanel avant la lettre
ga je de 2 knoppen boven de asbak nog fiksen qua verlichting?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Volgens mij doen die het gewoon, maar pas als auto echt op contact staat en niet op de eerste accessoire stand. Dacht ik... 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik zou het niet weten... ik rijd geen Saab
PS als je m in de accessoires folder wilt hebben dan zou ik de pookknop wel even een slagje draaien. Dit komt zo niet door de eindredactie, ik ken die gasten... die zijn heel pietluttig
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Het is toch des Saab om alles richting de bestuurder de richten. Zo ook de pook. 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

[q]
verrek... je hebt gelijk. Zo hoort het. Het staat juist fout in alle 900 folders van destijds
verrek... je hebt gelijk. Zo hoort het. Het staat juist fout in alle 900 folders van destijds
Reden: onnodige quote
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Short shifter van de eerste generatie, die draait een beetje rond.
-
joep97
- Donateur

Wat een mooi geheel zo! Een vrij symmetrische radio is altijd fijn. Hij doet me overigens denken aan een Primare i35 versterker; die heb ik 15 jaar geleden leren kennen gekoppeld aan B&W 703’s. Ik snapte toen (en nu) niks van audio maar wist toch dat ik het mooi spul vond en ooit zelf ook wilde hebben.
-
KoninK
- Geregistreerd lid
Re: De witte 900S van Vyv. Pioneer DEH-77MP.
Je zou eventueel een kleurenfolie tussen de matrix en het glas van het frontje kunnen plaatsen. Ik gebruikte altijd een kleurenwaaier van een theaterlampenkleurenfolieleverancier om op die manier al mijn audio apparatuur dezelfde kleur display te geven zonder van 1 en hetzelfde merk alle componenten te hoeven kopen.Vyv schreef: ↑zo 11 jun, 2023 10:50
In het eggie is nog wat groener dan op de foto, krijg het niet goed vast gelegd op de foto, want het toestel is vrij fel en krijg een soort van overbelichting op die plek. Alleen het centrale dot matrix display is nog wit, daar blijf ik vanaf. Meer dan tevree met het resultaat, had niet verwacht dat het zo goed zou gaan.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: De witte 900S van Vyv. 17" velgen.
Velgen, het blijft leuk!
Kon op de dag dat we op vakantie gingen nog een leuk setje aanschaffen, maar geen tijd meer om te monteren en testen, dat moest even wachten tot we weer terug waren. En dan loop je na twee weken de garage in en zie je dat mooie stapeltje staan (was het een klein beetje vergeten
), dan liggen ze er snel op! Vind het erg goed staan, al zeg ik het zelf. En een beetje door de polder vroemen doet ook modder op de skirts werpen. Is wel een poets-intensief setje schat ik zo...
Bovenste 3 foto's zijn zonder naafkapjes. Laatste foto zitten ze er wel op.

Kon op de dag dat we op vakantie gingen nog een leuk setje aanschaffen, maar geen tijd meer om te monteren en testen, dat moest even wachten tot we weer terug waren. En dan loop je na twee weken de garage in en zie je dat mooie stapeltje staan (was het een klein beetje vergeten
Bovenste 3 foto's zijn zonder naafkapjes. Laatste foto zitten ze er wel op.