Zo, ook deze bak is aan het overlijden. Wederom doorslippen in 4, al heb ik het nu gek genoeg alleen als ik over een hobbelige weg rij. Automaat schakelt ook ruw, met een klap sinds een aantal weken. Vooral terugschakelend.
Ik zoek dus weer een vers exemplaar verwacht ik. Liefst een FA43209, dat schakelde toch anders (gevoel is ook belangrijk

), fijner. Inmiddels heb ik 3 bakken er in gehad, als laatste een 201. Iemand nog wat goeds liggen?
Tevens 2 andere vragen nu ik toch bezig ben, inmiddels heel wat ontbrekende schroefjes en clipjes vervangen dat in de loop der jaren kwijt geraakt is en bijna alles is weer aanwezig. Wat ik nog mis maar ook niet in de epg kan vinden zijn de clips die het stukje bekleding boven je knieën aan bestuurderskant op zijn plaats houden. Het zijn grote plastic koppen met een lang, dun steeltje. Even m'n kiekert doorgesoldeerd en deze clips waren zo vergaan dat ze bij aanraken al afbraken. Kan dat paneel in epg niet vinden dus ook de clips niet. Iemand een idee?
Als laatste, leer is gescheurd van bestuurderszitting en van de armrest, gaat om L037, iemand dit nog liggen?