tanisha schreef: ↑ma 31 jan, 2022 1:50Met een maximumsnelheid van 100 en met deze benzine prijzen waarom zou je überhaupt nog voor snel en groot gaan?
Omdat ik niet in zin koektrommel wil rijden

tanisha schreef: ↑ma 31 jan, 2022 1:50Met een maximumsnelheid van 100 en met deze benzine prijzen waarom zou je überhaupt nog voor snel en groot gaan?

365 dagen per jaar pannenkoeken eten is ook goedkoop… maar daar word je ook niet blij van..
Wij hebben een kleine koektrommel in de vorm van een VW Up.

Mee eens. En dan nog alle schermen en tierlantijnen van binnen die in nog geen 5 jaar hopeloos verouderd zijn of in ieder geval het ontwerp dateren. Allemaal hype...Koen K schreef: ↑ma 31 jan, 2022 10:52Mijns inziens is Volvo, net als een aantal andere merken, de laatste jaren ten prooi gevallen aan die belachelijke premium-hype. Nu vind ik de V90 en V60 geslaagde en mooie ontwerpen, daar niet van, maar je ziet er wel aan af dat het vooral de bedoeling was om meer leaserijders uit de Audi of BMW te lokken. Rationelere auto's (zoals een Volvo vroeger was) zijn gewoon niet meer in de mode, want we willen blijkbaar allemaal aan de nodeloos dikdoenerige eenheidsworst. Crossovers dan nog, god betere het. De middenklassesedan en het familiebusje zijn al zo goed als uitgestorven, de stationcar zal het misschien ook niet lang meer volhouden. Straks hebben we alleen nog maar hatchbacks en debiele nep-terreinwagens, al dan niet met nog debielere coupé-daklijn. Alles rijdt OK, klinkt hetzelfde (nep), en ziet er hetzelfde uit (ook nep), dus voor zover we daar überhaupt wakker van lagen hoeven we ons er nu niet meer mee bezig te houden en kunnen we lekker de hele dag op het mediasysteem zitten swipen en ondertussen voelen of de plastics van het dashboard wel zacht genoeg zijn.![]()

In vergelijking met een 99 is een up natuurlijk superSimon & Lammie schreef: ↑ma 31 jan, 2022 20:24Wij hebben een kleine koektrommel in de vorm van een VW Up.
Die Up hebben we bijna 1,5 jaar en er al 25.000km mee gereden. Veel meer dan ik ooit verwacht had! En hij bevalt heel goed.
Ik heb nog nooit een ander merk gehad en gereden dan Saab en dat is al 35 jaar maar ik ben bang dat daar verandering in gaat komen, lees Saabloos.

Gadgets verouderen zeer sneluser_id=4345]
Mee eens. En dan nog alle schermen en tierlantijnen van binnen die binnen 5 jaar hopelijk verouderd zijn of in ieder geval het ontwerp dateren. Allemaal hype...