Wie kent deze SAAB 95?
-
Meindert53
- Geregistreerd lid
Wie kent deze SAAB 95?
Ik zag in Keulen deze SAAB 95 v4 uit 1972 te koop staan. (Her-)Kent iemand van het forum deze auto? Ziet er netjes en behoorlijk onderhouden uit. Tevens zitten er nog Nederlandse papieren bij.
Meindert
Meindert
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Re: Wie kent deze SAAB 95?
Deze?
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... roid-share
Kilometerstand: 121.000 km
Bouwjaar: 05/1972
Verkoopprijs: € 7.690,-
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... roid-share
Kilometerstand: 121.000 km
Bouwjaar: 05/1972
Verkoopprijs: € 7.690,-
-
op
- Donateur (4x)

Ziet er goed uit, de advertentie. Het zo wel eens waar voor het geld kunnen zijn.
Ik denk dat de vraagprijs voor de zelfde auto in een hipper kleurtje een stuk hoger ligt. Verona groen heeft wel fans hier op het forum, maar is niet de meest geliefde kleur....
Ik denk dat de vraagprijs voor de zelfde auto in een hipper kleurtje een stuk hoger ligt. Verona groen heeft wel fans hier op het forum, maar is niet de meest geliefde kleur....
-
Meindert53
- Geregistreerd lid
Het Nederlandse kenteken was PM-05-52.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Die is maar kort in NL geweest dan, de PM-reeks is eind juli 2020 begonnen. Zou goed kunnen dat ie daarvoor uit Zweden kwam, gezien de motorverwarming die erin zit (stekker op het linker binnenscherm).
-
Meindert53
- Geregistreerd lid
Hmm, auto heeft Nederlands kenteken sinds 12-11-2020. Status is geëxporteerd, tevens 'wacht op keuring'.
Verkoper heeft remmen vernieuwd en nieuwe banden gemonteerd. Ben benieuwd wat hij volgende week allemaal te vertellen heeft.
Verkoper heeft remmen vernieuwd en nieuwe banden gemonteerd. Ben benieuwd wat hij volgende week allemaal te vertellen heeft.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Was dat niet een oude auto uit de verzameling van Anton Kempink?
Navraag blijkt van niet....
Navraag blijkt van niet....
-
Meindert53
- Geregistreerd lid
-
silvandam
- Donateur (3x)

Ziet er behoorlijk origineel uit. Hoe is de auto qua roest? Ik ben heel benieuwd hoe de lak is geworden. Ik heb de lak van mijn nieuwe 99 behoorlijk opgeknapt met Commandant.
-
Meindert53
- Geregistreerd lid
Zie de foto's op deze link.https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... roid-share
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Balen, maar beter nu al ontdekt dan pas ter plekke (of later...).
Nu ik beide sets foto’s naast elkaar zie, valt me trouwens op dat er een flinke deuk zat en nog steeds zit in het achterscherm rondom de tankdop
Ook ontbreekt er nog steeds wel een en ander, zoals de vensterbank in de passagiersdeur. Allemaal wel te vinden, maar voor dit soort prijzen horen die delen er gewoon op of in elk geval bij te zitten (vind ik).
Nu ik beide sets foto’s naast elkaar zie, valt me trouwens op dat er een flinke deuk zat en nog steeds zit in het achterscherm rondom de tankdop
-
Maupy
- Geregistreerd lid
Re: Wie kent deze SAAB 95? EINDE
Dat maakt me toch een beetje nieuwsgierig: maakt enkel de voorkennis (van de prijs) dat je minder enthousiast bent geworden? Als de auto toch verder (op hoofdpunten) goed is en deze past binnen je budget, is het toch niet meer relevant wat een ander er in het verleden voor heeft betaald?Meindert53 schreef: ↑ma 15 mar, 2021 22:07Ha, geen afspraak gemaakt in Keulen. De reden hiervoor is dat ik de bewuste SAAB 95 heb gevonden! Hij stond op 16-10-2020 op Speurders.nl. Schuurvondst, vraagprijs 3750 Euro.
Beetje opgekapt, denk de lak gepolijst, enkele spatborden vervangen etc. Leuk dat ik de oude foto's er nog bij heb.