Gefeliciteerd!
Waar is deze geweldige fotolocatie?


Thanks! Foto is in Zandvoort. Niet dat ik meteen ging circuitrijden ermee hoor

Zou ik ook zeggen als de verkopende partij meeleestdavidd schreef: ↑di 29 dec, 2020 16:42Niet dat ik meteen ging circuitrijden ermee hoor


Sssst...
Ik neig naar Abbott's, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Zoveel meningen en opties...reiernumans schreef: ↑di 29 dec, 2020 17:05Leuke aanwinst David! Ik ben benieuwd wat je er allemaal aan gaat doen straks om 'm helemaal op smaak te brengen. Ben je er al uit wat het gaat worden qua onderstel?


Leuk dat je die foto gevonden en gedeeld hebt. Staat hem goed!Saapie schreef: ↑ma 04 jan, 2021 12:10Dit is mijn oude korenblauwe - dus zelfde kleur, en met cross-spoke velgen.













