Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

1978-1993
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door Vyv » wo 12 aug, 2020 12:40

Net niet...
Afbeelding

Of we zetten er een haaievin op :shock:
Staat al jaren te koop, ooit zal de marktprijs voor projectauto's de vraagprijs wel halen?
Afbeelding

caspar
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door caspar » wo 12 aug, 2020 13:50

die US cabriolet vind ik toch wel leuk. Interieur van een CE maar kleur lijkt me toch odoardo ? of is het verkleurd Nova Black ?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 12 aug, 2020 14:44

Ik denk plataan (twijfel).

Zou de CC nog werken?
Die stoel! :-S+
Afbeelding

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 12 aug, 2020 15:13

Een sticker als logo is het ook net niet en de dealership reclame maakt het helemaal af.

Nog 7u te gaan met "No Reserve": https://carsandbids.com/auctions/9lXLDA ... onvertible

Afbeelding

sterkstromer
Donateur
Donateur

Bericht door sterkstromer » wo 12 aug, 2020 17:29

Vyv schreef:
wo 12 aug, 2020 12:40
Net niet...
Afbeelding

Of we zetten er een haaievin op :shock:
Staat al jaren te koop, ooit zal de marktprijs voor projectauto's de vraagprijs wel halen?
Afbeelding
Die eerste is ook al in geen vijf jaar van eigenaar gewisseld volgens de RDW?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 12 aug, 2020 22:23

Vyv schreef:
wo 12 aug, 2020 15:13
Een sticker als logo is het ook net niet en de dealership reclame maakt het helemaal af.

Nog 7u te gaan met "No Reserve": https://carsandbids.com/auctions/9lXLDA ... onvertible
Nog 7min... 3850 usd :wow:

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » wo 12 aug, 2020 22:34

[]

Toch nog $ 5050,- met de laatste 7 seconden...

avarkevj
Geregistreerd lid

Bericht door avarkevj » zo 16 aug, 2020 11:03

Een koopje !, voor en een zo te zien niet verkeerde auto met een mooi bankstel, originele afdekkappen (Tonneau),
gereedschapskist en de map voor boekjes en misschien ook nog wel een originele bandenspanningsmeter.
Als hij in Nederland had gestaan was ik over het bod heengegaan!
En betreft die achterklep....ik had er een :D bijgeplakt!

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » ma 17 aug, 2020 12:34

Kwam deze nog tegen :-P+

Afbeelding

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » di 18 aug, 2020 10:09

Krizzie schreef:
ma 17 aug, 2020 12:34
Kwam deze nog tegen :-P+
...
Hehehe, ik wist dat die ging komen...
Dan kan ik die van jou ook plaatsen, daar klopt ook niks van :P

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » di 18 aug, 2020 12:20

Staat niks op, dus ook niks verkeerd. :-P+

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » di 18 aug, 2020 12:52

Maar zo heurt het niet....

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » di 18 aug, 2020 20:18

Als ik een lijst moest maken van dingen die niet horen op mijn 900 dan wordt het een lange.. :lol:

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 19 aug, 2020 7:49

Ik vind zowel die van Vyv als de ongetoonde variant "zonder iets" beide niet in dit topic thuis horen, want meer dan acceptabel. De logo's van Vyv's 900 zitten niet scheef, wat de foto doet vermoeden. Dat is gewoon de kromming van de lens die je in de hoeken van foto's wel eens ziet. Cameraman moet gewoon een beter toestel of betere lens gebruiken en/of van grotere afstand fotograferen en een uitsnede maken.

Maar goed. Die van Vyv, vind ik juist subtiel. "SAAB" en "turbo", need I say more? Nee, de SAAB turbo is nagenoeg hét equivalent van de SAAB 900 turbo. En je hebt toch ogen in de kop?

DIt zijn in ieder geval geen "achterkleplogo drama's". En juist wel "de kers op de taart".

Plaats reactie