Nou...ik vin em leuk!
Mooie kleur ook! Wel een beetje raar dat de midden grille in bodycolor is, of niet?
Is/was dat standaard zo dan? Of een Spaans hersenspinsel?jelger schreef: ↑do 17 okt, 2019 20:24Scherp opgemerkt. Het binnenrandje van het hoofddeel van de grille is blauw gespoten i.p.v. het zilvergrijs dat de twee flanken hebben.

Correct! Ik denk het ook! Moet ik dus nog `s gaan scoren. Ook is de originele radio vervangen door een moderne radio met bluetooth en zo. Maar hierdoor kun je `m niet meer vanuit de achterbank bedienen. Misschien vind ik het wel leuk om een originele radio terug te zetten (aan de andere kant is spotify over de bose geluidsinstallatie wel lekker).Barten schreef: ↑do 17 okt, 2019 21:06Als ik inzoom lijkt het wel of de chroomlijst ontbreekt.

Heh...ja op die van je link zie je toch duidelijk bevestigings gaten enzo zitten...zou je idd gaan denken dat ie eraf geknald is...wie weet een zwak punt van de 9-7 als je der nog zo tegenkomt?N2024 schreef: ↑do 17 okt, 2019 23:35Heb even Google gebruikt, maar er zijn vergelijkbare 9-7X-en zonder chroomlijst http://www.2040-cars.com/Saab/9-7x/2006 ... d-1153677/
Hebben meer Saabs last van blijkbaar.
![]()
Thanks! Ik ben er blij mee.1001760 schreef: ↑vr 18 okt, 2019 13:02Mooie bak!
En zo wordt dit subforum ook weer een beetje leven ingeblazen.
Go 9-7X!