Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >napraten<
-
Sebusta
- Donateur (2x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >reserveli
Voeg mij ook maar toe aan de reserve lijst. Heb nog nooit zo snel een vermogensbankmeeting zien vol lopen. Goed dat er zoveel interesse is.
1. Sapphire
2. Postma
3. StefanR
4. RoccoH
5. reiernumans
6. Turbobakk
7. Cor van Nierop
8. AlexJ
9. Johan van Halbeek
10. Mischa Beckers
11. Theo ter Steeg
12. Peter vet
13. Peter Vorstermans
14. Rutger Dijkslag
15. Freddy Wiegmann
16. David de Geus
17. Paul Hagedorn
18. DionHPT
19. bobverweij
20. Krizzie
Reserve:
21. Fred Stieltjes
22. Frans Wuijts
23. Michelvenus
24. Harrum
25. Michel o
26. Thierry Neuféglise
27. Sebusta
28.
29.
30.
Bezoekers:
31. Tubefreak
32.
33.
1. Sapphire
2. Postma
3. StefanR
4. RoccoH
5. reiernumans
6. Turbobakk
7. Cor van Nierop
8. AlexJ
9. Johan van Halbeek
10. Mischa Beckers
11. Theo ter Steeg
12. Peter vet
13. Peter Vorstermans
14. Rutger Dijkslag
15. Freddy Wiegmann
16. David de Geus
17. Paul Hagedorn
18. DionHPT
19. bobverweij
20. Krizzie
Reserve:
21. Fred Stieltjes
22. Frans Wuijts
23. Michelvenus
24. Harrum
25. Michel o
26. Thierry Neuféglise
27. Sebusta
28.
29.
30.
Bezoekers:
31. Tubefreak
32.
33.
-
meerkoet
- Donateur (12x)

Ik wil graag op de reserve lijst!
(Hoeveel paardjes zijn er nog van de 305?)
1. Sapphire
2. Postma
3. StefanR
4. RoccoH
5. reiernumans
6. Turbobakk
7. Cor van Nierop
8. AlexJ
9. Johan van Halbeek
10. Mischa Beckers
11. Theo ter Steeg
12. Peter vet
13. Peter Vorstermans
14. Rutger Dijkslag
15. Freddy Wiegmann
16. David de Geus
17. Paul Hagedorn
18. DionHPT
19. bobverweij
20. Krizzie
Reserve:
21. Fred Stieltjes
22. Frans Wuijts
23. Michelvenus
24. Harrum
25. Michel o
26. Thierry Neuféglise
27. Sebusta
28. meerkoet
29.
30.
Bezoekers:
31. Tubefreak
32.
33.
(Hoeveel paardjes zijn er nog van de 305?)
1. Sapphire
2. Postma
3. StefanR
4. RoccoH
5. reiernumans
6. Turbobakk
7. Cor van Nierop
8. AlexJ
9. Johan van Halbeek
10. Mischa Beckers
11. Theo ter Steeg
12. Peter vet
13. Peter Vorstermans
14. Rutger Dijkslag
15. Freddy Wiegmann
16. David de Geus
17. Paul Hagedorn
18. DionHPT
19. bobverweij
20. Krizzie
Reserve:
21. Fred Stieltjes
22. Frans Wuijts
23. Michelvenus
24. Harrum
25. Michel o
26. Thierry Neuféglise
27. Sebusta
28. meerkoet
29.
30.
Bezoekers:
31. Tubefreak
32.
33.
-
AlexJ
- Donateur

Goed bezig qua organisatie, heb er zin in!
Misschien leuk om in de startpost toe te voegen welke auto's we op de bank gaan zien? Eventueel inclusief vermelde 'stage'.
Dan weet ik waar ik me op kan verheugen
Misschien leuk om in de startpost toe te voegen welke auto's we op de bank gaan zien? Eventueel inclusief vermelde 'stage'.
Dan weet ik waar ik me op kan verheugen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Update!
@Alex: goed idee, voeg ik toe zodra ik alle gegevens heb.
StefanR heeft zich afgemeld wegens dubbele afspraak. En vanwege de vele aanmeldingen heb ik besloten mijn eigen plaats af te staan aan een andere deelnemer, aangezien ik ook organisator ben van de dag.
Dus de reservelijst schuift twee plekjes omhoog! Frans Wuijts heeft aangegeven graag op de reservelijst te blijven, dus Fred Stieltjes en Michel Venus zijn de gelukkigen. Voor het gemak heb ik de twee bovenste op de reservelijst ingevuld in de huidige lijst. Dit is NIET de volgorde waarin de auto's op de bank gaan. Het dagprogramma volgt later. Dus geen zorgen over een al dan niet terechte volgorde, ik hou alles in Excel nauwkeurig bij
DEELNEMERSLIJST OP PAGINA 1 (KLIKKEN)
@Alex: goed idee, voeg ik toe zodra ik alle gegevens heb.
StefanR heeft zich afgemeld wegens dubbele afspraak. En vanwege de vele aanmeldingen heb ik besloten mijn eigen plaats af te staan aan een andere deelnemer, aangezien ik ook organisator ben van de dag.
Dus de reservelijst schuift twee plekjes omhoog! Frans Wuijts heeft aangegeven graag op de reservelijst te blijven, dus Fred Stieltjes en Michel Venus zijn de gelukkigen. Voor het gemak heb ik de twee bovenste op de reservelijst ingevuld in de huidige lijst. Dit is NIET de volgorde waarin de auto's op de bank gaan. Het dagprogramma volgt later. Dus geen zorgen over een al dan niet terechte volgorde, ik hou alles in Excel nauwkeurig bij
DEELNEMERSLIJST OP PAGINA 1 (KLIKKEN)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Op verzoek van Alex nu van alle huidige deelnemers het type auto vermeld: viewtopic.php?p=1731764#p1731764" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ofr
- In memoriam †
kan ik nog op de reserve bank?
9-3 cabrio of de 900 turbo, denk de eerste
9-3 cabrio of de 900 turbo, denk de eerste
-
chou3
- Geregistreerd lid
Super gaaf dat dit georganiseerd wordt! Dion heeft mijn 9-3 SS een paar Spaanse pepers gegeven dus ben erg benieuwd.
Dus de volgende keer ben ik er bij! Moet nu helaas met het vrouwtje naar een wijnfestival.
Dus de volgende keer ben ik er bij! Moet nu helaas met het vrouwtje naar een wijnfestival.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Vermogensbankmeeting kan ik natuurlijk niet overslaan. 
Bezoekers:
31. Tubefreak +1
32. Spatje
33. Taaffert - SAAB 335i
34.
35.
Bezoekers:
31. Tubefreak +1
32. Spatje
33. Taaffert - SAAB 335i
34.
35.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Neem je hem mee naar binnen Taaffert of moet al het bezoek alvast even zijn bolide bekendmaken

-
Fokko1
- Donateur

Is er nog plek op de reservelijst? Toch benieuwd wat mijn standaard V6 levert...
-
600aparth
- Geregistreerd lid
Zet mijn 9-5 3.0tV6 ook maar op de lijst.
Ik wil wel eens weten of de cijfers van DionHPT kloppen.....240/380.
Grt,
Ruud
Ik wil wel eens weten of de cijfers van DionHPT kloppen.....240/380.
Grt,
Ruud
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Top, welkom allemaal!
Inmiddels is ook de reservelijst vol. Ik hou de inschrijving formeel nog open tot 1 mei, mochten er nog mensen uitvallen voor die tijd dan schuift de lijst omhoog en wordt de reservelijst getopt tot 30.
Na 1 mei ontvangt iedereen zoals in separate mails ook aangekondigd betalingsgegevens en het dagprogramma (met starttijden en instructies voor deelnemers).
DEELNEMERSLIJST OP PAGINA 1 ( > > > KLIKKEN < < < )
Om alvast duidelijk te zijn over het financiële beleid: alle plaatsen moeten (door mij) worden betaald, dus wanbetalers duperen mij persoonlijk en zullen dan ook worden uitgesloten van eventuele volgende edities georganiseerd door mij / de jongerencommissie. Mocht je dus toch niet van plan zijn mee te doen, meld je dan af vóór 1 mei.
Inmiddels is ook de reservelijst vol. Ik hou de inschrijving formeel nog open tot 1 mei, mochten er nog mensen uitvallen voor die tijd dan schuift de lijst omhoog en wordt de reservelijst getopt tot 30.
Na 1 mei ontvangt iedereen zoals in separate mails ook aangekondigd betalingsgegevens en het dagprogramma (met starttijden en instructies voor deelnemers).
DEELNEMERSLIJST OP PAGINA 1 ( > > > KLIKKEN < < < )
Om alvast duidelijk te zijn over het financiële beleid: alle plaatsen moeten (door mij) worden betaald, dus wanbetalers duperen mij persoonlijk en zullen dan ook worden uitgesloten van eventuele volgende edities georganiseerd door mij / de jongerencommissie. Mocht je dus toch niet van plan zijn mee te doen, meld je dan af vóór 1 mei.
-
Mark14
- Geregistreerd lid
Misschien een rare vraag, los van het feit dat ik te laat ben.
Kan ik met mijn T-5R op de reservelijst komen?
De Saab 900 ligt uit elkaar namelijk en ben wel lid van SCN.
Kan ik met mijn T-5R op de reservelijst komen?
De Saab 900 ligt uit elkaar namelijk en ben wel lid van SCN.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Nee, dat kan niet... We moeten een beetje streng zijn
Het is de bedoeling namelijk dat het een Saab event is. Er zijn nog heel wat mensen uit Saabforum/Saabclub die nog andere auto's bezitten. Maar als we dat toelaten gaat het Saab karakter er wel erg vanaf. Daarbij moet dan de bank voor één auto apart versteld worden, wat onevenredig veel tijd kost.
Uiteraard kun je wel buiten de meeting om een afspraak bij KCP maken om je T5-R te meten! Ook zeer leuke auto's
De reservelijst is echter bedoeld om uitvallers op te vangen in eerste instantie. Omdat het vooraf lastig te schatten is hoeveel mensen er gaan afzeggen (of niet op tijd betalen) is de reservelijst redelijk uitgebreid, dus een paar geluksvogels zullen buiten de meeting om hun Saab kunnen laten meten.
Het is de bedoeling namelijk dat het een Saab event is. Er zijn nog heel wat mensen uit Saabforum/Saabclub die nog andere auto's bezitten. Maar als we dat toelaten gaat het Saab karakter er wel erg vanaf. Daarbij moet dan de bank voor één auto apart versteld worden, wat onevenredig veel tijd kost.
Uiteraard kun je wel buiten de meeting om een afspraak bij KCP maken om je T5-R te meten! Ook zeer leuke auto's
De reservelijst is echter bedoeld om uitvallers op te vangen in eerste instantie. Omdat het vooraf lastig te schatten is hoeveel mensen er gaan afzeggen (of niet op tijd betalen) is de reservelijst redelijk uitgebreid, dus een paar geluksvogels zullen buiten de meeting om hun Saab kunnen laten meten.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Update!
De inschrijving is gesloten intussen. Vanavond ontvangen alle deelnemers een mail met (betalings)instructies!
Topic zal ook nog verder worden geüpdate vanavond.
De inschrijving is gesloten intussen. Vanavond ontvangen alle deelnemers een mail met (betalings)instructies!
Topic zal ook nog verder worden geüpdate vanavond.