tunen 2.8 v6
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: tunen 2.8 v6
Had iemand niet eens iets bij proline gedaan en kregen ze toen zijn dan niet goed op orde? Of was dat een andere "tuner"?
-
brian76
- Donateur (3x)

Als je niet al je geld kwijt wilt aan software gewoon even Evo of Dionhpt contacten (met de 1e heb ik ervaring) en waarschijnlijk zijn er nog meer op het forum maar dat weet ik zo niet. Deze 2 zijn erg actief ermee.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Zolang je hem niet bij zon toko laat mappen is alles goed
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
Ramon1
- Geregistreerd lid
Die Bolk doosjes ken ik....... goed opletten wat je krijgt !
Bolk is een groothandel in auto onderdelen, ze verpakken wat ze (groot) inkopen.
Helaas is niet alles van A kwaliteit en dat zou ik met bobines in een getunede auto wel willen hebben.
Heb genoeg gaten in zuigers gezien......
Bolk is een groothandel in auto onderdelen, ze verpakken wat ze (groot) inkopen.
Helaas is niet alles van A kwaliteit en dat zou ik met bobines in een getunede auto wel willen hebben.
Heb genoeg gaten in zuigers gezien......
-
Fokko1
- Donateur

Heb nog bobines liggen van Bosch - had er 1 stuk en alle zes toen vervangen.
Wil je nieuwe dan adviseer ik je via mister-auto.nl deze te bestellen. Voor een fractie van de prijs heb je dezelfde bobines van Bosch...
Wil je nieuwe dan adviseer ik je via mister-auto.nl deze te bestellen. Voor een fractie van de prijs heb je dezelfde bobines van Bosch...
-
Fokko1
- Donateur

Op diezelfde website kun je ook die van Bosch nemen voor dezelfde prijs - via het Saab OEM netwerk krijg je namelijk exact dezelfde geleverd...ook Bosch en hetzelfde onderdeelnummer. Er bestaan geen bobines van Saab namelijk.trollspeed schreef:57 euro p/St. Merk Bolk even kijken op internet zoals Misterauto etc...
EJ