Ebayyy turbo GT30

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
AlexJ
Donateur
Donateur

Re: Ebayyy turbo GT30

Bericht door AlexJ » do 15 mei, 2014 7:48

tanisha schreef:ik ken een zekere auto uit Lelystad waarbij de koppeling zomaar opgerookt was na 4 andere groene injectoren en een paar test ritjes!
Die had wel een gewone koppeling van 180k oud, niet te vergeten. :lol:
Mijn Viggen koppeling (450nm) was binnen 1500 kilometer opgerookt met mn td04 19t :lol:
Met die GT30 kan je waarschijnlijk niet eens 1 tank rijden voor die plaat is opgerookt :-P+

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » do 15 mei, 2014 8:58

met nog standaard injectoren zal er niet heel veel actie in zitten!

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » do 15 mei, 2014 9:36

Ik ga er van uit dat Maikel er een setje deka's in heeft geschroeft.

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » do 15 mei, 2014 9:39

875cc's waren het geloof ik. :P

kristian-ruizenaar
Donateur
Donateur

Bericht door kristian-ruizenaar » do 15 mei, 2014 9:41

maikel2.0t schreef:Ik ga verder met alles progammere en tjoeneee alsk men 875 deka's heb en een andere koppeling heb...
De deka's heeft hij er dus niet ingeschroefd

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

maikel2.0t
Geregistreerd lid

Bericht door maikel2.0t » do 15 mei, 2014 10:23

Kijk heb een afr meter dus zie wat er gebeurd voor nu zitten er dus nog originele injectoren in... Dekas als ze der zijn gaan ze erin..

Koppelings is nieuw van een 9000 aero kan 450nm aan komt wss een spec stage 3+ in.. Die word ok zo snel mogelijk besteld;)

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » do 15 mei, 2014 10:53

Klinkt goed, met originele injectoren zal je die koppeling net aan heel kunnen houden verwacht ik.
AFR is wel zo veilig met deze setup

maikel2.0t
Geregistreerd lid

Bericht door maikel2.0t » do 15 mei, 2014 12:09

Die had ik er al inzitte toenk met de TD04 reed egt hebk ook vind ik ook wel prettig...

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » za 17 mei, 2014 19:48

met nog standaard injectoren zal er niet heel veel actie in zitten!

miss T moet beter weten: met de originele injectoren gaf de vermogensbank al >st3 aan de wielen (en gewone mapsensor en defecte apc).
dat is toch serieuze actie al hoor!

hopelijk heb je met die spec in 1 keer de goede te pakken: wij hadden 3 (!) bakwissels nodig met een verkeerde drukgroep bleek achteraf (alles gratis hersteld door maptun, maar geen uren gecompenseerd)

green Giants erin geschroefd (e) voor 80 euro per 4 uit de grootste chinese internetwinkel ter wereld.... . waarom dan dure deca's ?

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » za 17 mei, 2014 21:16

Als de keus aan mij was zou ik voor de deka's gaan omdat daar veel meer gebruikerservaring mee is icm saabs, en ik zou ze niet van een chinese site afhalen omdat benzinetoevoer een cruciaal onderdeel is van je motor, en ik daar geen onnodige risico's mee zou willen lopen.

Ik weet verder niet hoe Maikel erover denkt, maar dit leek me toch de meest logische verklaring om voor duurdere deka's te gaan.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » za 17 mei, 2014 21:22

Is een puntje.
De gebruikservaring is gering nog,

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 18 mei, 2014 0:14

vreemde instelling wel een Chinese imitatie turbo er op durven te schroeven maar je niet aan iets vrij simpels als een imitatie injector willen wagen
neem van mij maar aan dat er minder mis kan gaan met een injector als met een turbo

@ rein deze turbo is niet jou turbo deze krijgt er pas veel hoger in de toeren echt zin in

maikel2.0t
Geregistreerd lid

Bericht door maikel2.0t » zo 18 mei, 2014 2:37

De reden voor de chinese tirbo is gewoon simpel...

Ding kost na genoeg niks en ik et altijd probere....

Dat ik dekas heb besteld is gewoon omdat de gebruiks ervaring er gewoon goed van is en ik loever men turbo sloop als men motor....

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » zo 18 mei, 2014 8:40

Niet bang voor turbo onderdelen in je motor als die klapt...?

(Verder zou ik ook eerder een Chinese turbo nemen dan Chinese injectoren)

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 18 mei, 2014 10:18

tja chinees imitatie spul is inmiddels overal en sommige dingen worden zo netjes nagemaakt dat je het verschil met origineel niet meer ziet/merkt maar meestal laten ze de originele logo's en benamingen achterwege

er zijn zat verhalen over imitatie injectoren te vinden op het www en zo goed als iedereen is positief (kan trouwens ook weinig mis gaan aan een naaldje en een spoeltje)

Plaats reactie