Saabforum 11th Anniversary meeting - zondag 11 mei @ Pitch&Putt Strand Horst
Saabforum 10th Anniversary meeting - the afterparty.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Saabforum 10th Anniversary meeting - the afterparty.
sapp jij moet het onderschrift ook nog aanpassen zie ik
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Maar zo is het helemaal niet bedoeld! Als ik de staatsloterij zou winnen, zou mij allereerste stap de weg naar Saab Twente zijn om daar subiet een Saab 9-5NG te kopen. Ik kan me dus 200% verplaatsen in de blijdschap die Ingrid moet hebben om in zo'n moordkar rond te kunnen rijden. En dat dan ook nog te kunnen vieren op een prachtig evenement met allemaal gelijkgestemden! Ik begrijp dus heel goed dat Ingrid die blijdschap graag wil uitschreeuwen.....Sapphire schreef:Jongens wat flauw, Ingrid is net nieuw op het forum, wees een beetje aardig voor haar...
Ik sta toch hopelijk niet bekend als notoire zuurpruim Lennard, ondanks mijn soms kritische bijdragen?
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Niet?....Arbilen schreef:Ik sta toch hopelijk niet bekend als notoire zuurpruim Lennard, ondanks mijn soms kritische bijdragen?
-
joep97
- Donateur

Ingrid was mijn heldin van de meeting! Ze liet me haar prachtkar starten !!!! Al jaloers, mannen? En ik heb niet eens een rijbewijs.. Verder waren er ook nog een heleboel helden bij de meeting 
-
beeckman
- Geregistreerd lid
Waarom moet zo'n topic met alle enthousiaste reacties en prachtig beeldmateriaal nu zo'n kant op gaan?
Saab onwaardig en gewoon not done.
Applaus voor de organisatoren!
Saab onwaardig en gewoon not done.
Applaus voor de organisatoren!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Beeckman, ik maak geen grappen, kan oprecht genieten als iemand zo blij is met een Saab, zeker als het de mooie 9-5NG is. Mooie dag, prachtige Saabs, zullen we her daar op houden?
-
N207
- Donateur

Het was zeker een mooie dag met prachtige Saabs. Veel mensen in mijn omgeving hebben afgelopen week gevraagd hoe de meeting was. Ik kon dan alleen maar zeggen: "Geweldig". Om er vervolgens aan toe te voegen dat ze ook maar een Saab moeten aanschaffen om dat unieke gevoel en sfeer onder Saabisten zelf te kunnen ervaren.
.
Schreeuwen wil ik best: SAMEN MET INGRID WAREN WIJ DE ENIGEN MET EEN 9-5 NG OP DE MEETING
Off topic: ik heb er even over nagedacht, maar die tattoo op mijn voorhoofd van onze 9-5 NG komt er toch nietArbilen schreef:Als ik een 9-5NG zou kunnen rijden, liet ik het op mijn voorhoofd tatoeëren en van de daken afschreeuwen
Schreeuwen wil ik best: SAMEN MET INGRID WAREN WIJ DE ENIGEN MET EEN 9-5 NG OP DE MEETING
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Zo bedoelde ik het!
N207 schreef:Schreeuwen wil ik best: SAMEN MET INGRID WAREN WIJ DE ENIGEN MET EEN 9-5 NG OP DE MEETING
-
sb129h
- Donateur (2x)

En het was een prachtige, goed georganiseerde meeting voor jong & oud!
aan de organisatie!
(en potver3 wat zijn die 9-5NG's toch mooie auto's! (volgens mij had Venza er ook een bij zich)
(en potver3 wat zijn die 9-5NG's toch mooie auto's! (volgens mij had Venza er ook een bij zich)
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Wat een ophef. Hoe die ook bedoeld is. Ik sta helemaal niet stil bij die digi handtekening, omdat die er niet staat terwijl ik schrijf. Die komt later pas.
Maar idd ben ik er obsessievelijk blij mee!!
Ik voelde me trouwens erg welkom op de Meeting. Bedankt allemaal.
Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).
Maar idd ben ik er obsessievelijk blij mee!!
Ik voelde me trouwens erg welkom op de Meeting. Bedankt allemaal.
Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Doe mij zo'n echtgenote
Als ik het thuis over Saab heb word ik meewarig aangekeken Ingrid....
Keep the obsession! En heel veel plezier in de meest exclusieve 'exclusiv' van Nederland!
Als ik het thuis over Saab heb word ik meewarig aangekeken Ingrid....
Keep the obsession! En heel veel plezier in de meest exclusieve 'exclusiv' van Nederland!
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Weet iemand of je op Tapatalk je handtekening kunt aanpassen?
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Wanneer je Tapatalk opstart moet je, voordat je het SaabForum opstart, onderaan het scherm op "settings" tikken. Even een stuk naar beneden en de "handtekening" uit zetten of aanpassen.
Edit: ik zie nu dat je Tapatalk2 hebt... bovenstaande is voor v1, wat ik op mijn iPhone heb. Waarschijnlijk werkt het hetzelfde maar zit het op een andere plek verstopt.
Edit: ik zie nu dat je Tapatalk2 hebt... bovenstaande is voor v1, wat ik op mijn iPhone heb. Waarschijnlijk werkt het hetzelfde maar zit het op een andere plek verstopt.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Zoon bleek computer al aan te hebben gedaan. Dus dat versimpelde het even. Ik heb mijn handtekening wat aangepast naar alleen type en het "Exklusiv" als subtype heb ik verwijderd). Iets minder schreeuwerig...
En nu niet komen met allemaal commentaar dat ik mijn handtekening niet had hoeven veranderen, he? Als nieuweling trek ik me gewoon mss wat teveel aan wat er wordt geroepen. Ff checken of het werkt met die handtekening.
En nu niet komen met allemaal commentaar dat ik mijn handtekening niet had hoeven veranderen, he? Als nieuweling trek ik me gewoon mss wat teveel aan wat er wordt geroepen. Ff checken of het werkt met die handtekening.