In de eerste plaats kwam ik op dit forum omdat ik een vervelend huilend geluid heb als ik een constante snelheid rijd van 100km per uur en de auto rond de 2000 toeren rijd. Verder vind ik het pedaal gebruik irritant. ik hoef hem maar een mm in te trappen om reactie te krijgen. Maargoed. concreet heb ik last van het geluid wat vervelend is aan je gehoor en je een ongekende koppijn van krijgt als je een uur in de auto rijd. daarnaast trilt het pedaal. dus ik krijg er een gratis verkrampte kuit bij....holadiee.
Ik wil zodoende de modificatie uitvoeren om te kijken wat voor resultaat dit geeft. En met enige enthousiasme begon ik hedenmorgen dan ook. MAar ik heb veel meer leidingen lopen dan men op de tuning laat zien. Ik zie dat Yeffrey tevens een T-stukje heeft maar ik kan niet heel goed zien hoe het systeem er na de modificatie eruit moet komen te zien.
Hier enkele foto's van de huidige situatie:

ik heb een schema gemaakt van de aansluitingen.

waarbij
blauw gestippeld : klephuis naar valve
d.groen gestippeld: naar vacuum welke naar slang op blok gaat. zie foto 2
d. groen streep: naar t-stuk splitter
l. groen streep: naar object op blok
rood streep: naar die zogenoemde valve op de intercooler
blauw streep: van T-stik splitter naar valve
L. groen gestippeld naar onbekend (als ik kijk waar hij naartoe gaat zit er ook een klepje tussen maar lijkt naar beneden te gaan?
Wie kan mij svp helpen met een juiste wijze van aansluiten. zoals je ziet wil ik de slangen vervangen want ze zijn redelijk poreus. Hopelijk word ik er na de modificatie wat blijer van. ik hoop op jullie hulp!!
dank miquelle