allemaal al oranje wieldoppen ?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
allemaal al oranje wieldoppen ?
jullie zijn als mede saab freaks toch niet zo gek als de rest van Nederland met z'n oranje gekte met oranje wieldoppen en vlaggetjes?
-
jelger
- Geregistreerd lid
doe niet zo eng nationalistisch...
ik heb jaren geleden (98 ) wel eens een hele zomer wanhopig geprobeerd bij dit alles weg te blijven,
maar ben via oa Moshi, Dar es Salaam, en Kathmandu er totaal niet in geslaagd dankzij wereld
aandacht vor dit spektakel.... in 2000 zelfs een nacht doorgehaald voor dit alles in de Hollandse Club in Singapore...
in 2002 en 2004 zat ik in de VS.
ik onderga het dit jaar maar eens....
maar dat "doe eens gek ipv normaal" doe ik niet aan mee....
ik heb jaren geleden (98 ) wel eens een hele zomer wanhopig geprobeerd bij dit alles weg te blijven,
maar ben via oa Moshi, Dar es Salaam, en Kathmandu er totaal niet in geslaagd dankzij wereld
aandacht vor dit spektakel.... in 2000 zelfs een nacht doorgehaald voor dit alles in de Hollandse Club in Singapore...
in 2002 en 2004 zat ik in de VS.
ik onderga het dit jaar maar eens....
maar dat "doe eens gek ipv normaal" doe ik niet aan mee....
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: allemaal al oranje wieldoppen ?
gvdgv. Nee, sodemieter op met die voetbalzooi...edwardkommeren schreef:... niet zo gek als de rest van Nederland...
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Oranje wieldoppenedwardkommeren schreef:jullie zijn als mede saab freaks toch niet zo gek als de rest van Nederland met z'n oranje gekte met oranje wieldoppen en vlaggetjes?
Voor de nederlanders die er toch heen gaan, en een verdwaalde duivel tegenkomen, stuur hem dan terug naar België
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Ben blij dat jullie er net zo over denken, die ellende72sonett-III schreef:gvdgv. Nee, sodemieter op met die voetbalzooi...edwardkommeren schreef:... niet zo gek als de rest van Nederland...![]()
![]()
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
-
hitcham
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

dat wordt weer 3 wekenedwardkommeren schreef:Ben blij dat jullie er net zo over denken, die ellende72sonett-III schreef:gvdgv. Nee, sodemieter op met die voetbalzooi...edwardkommeren schreef:... niet zo gek als de rest van Nederland...![]()
![]()
-
nacra 93
- Donateur

dat wordt weer 3 wekennacra 93 schreef:edwardkommeren schreef:Ben blij dat jullie er net zo over denken, die ellende72sonett-III schreef: gvdgv. Nee, sodemieter op met die voetbalzooi...![]()
![]()

-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
nope... dat laten we over aan de platte boeven van nederlandedwardkommeren schreef:jullie zijn als mede saab freaks toch niet zo gek als de rest van Nederland met z'n oranje gekte met oranje wieldoppen en vlaggetjes?
-
Oosthoek
- Donateur