Prut actie bij Tango

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
GHIA
Geregistreerd lid

Prut actie bij Tango

Bericht door GHIA » zo 11 apr, 2010 16:37

Aangezien ik meestal bij Tango tank en mijn tank van de dikke 760 leeg was, dacht ik, ach laat ik er eens langs rijden de Euro 95 koste daar vandaag 1,16 Eu.

Staan daar een dikke 100 auto's stationair draaiend in de rij, zelfs auto's met zo'n mini tankje.

Leuk zo'n korting, maar om nu een liter op te stoken en een uur te moeten wachten.

Vandaag dus bij Shell getankt ... :-S+

Aangezien ze nog vaker zulke acties hebben, wordt dat voorlopig bij de concurent tanken.

De Teng
Geregistreerd lid

Re: Prut actie bij Tango

Bericht door De Teng » zo 11 apr, 2010 16:38

Wat stom, ze kunnen toch gewoonweg de motor uitdoen onder het wachten? Net zoals voor het spoor, de brug.. de file zelfs! :D

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » zo 11 apr, 2010 17:02

Tja, maar het is koud buiten.

Eéntje was zijn auto maar aan het duwen ....

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » zo 11 apr, 2010 18:29

Nog eventjes en mijn hele wagenpark is over naar LPG ..... :mrgreen:
(2 already, 2 to go)

Muv mijn motorfiets, die blijft op 95 ....

Dus die zal straks nog wel eens een Tangopompie zien ....

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 11 apr, 2010 18:49

Op die hamsterreclame van AH daar reed toch ook Saab mee :lol:
Wel opvallend gaan hamsteren met en MB Stationcar, koop dan gewoon een Skoda Stationcar dat scheelt ook een sloot geld.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 11 apr, 2010 19:54

ik ga voor dat tientje niet in de kou in de rij staan

YOYO
Geregistreerd lid

Bericht door YOYO » zo 11 apr, 2010 22:14

Gelukkig was ik er redelijk vroeg bij vandaag en heb slechts 1,5 uur moeten wachten op een tank. Helaas niet veel andere opties gezien de benzine meter op de SID niet meer aangaf dan 20 km wat ik toch wel heel erg krap vond.

Nog even een uurtje in de buurt blijven kijken tot er zeker een groot blokje rond het industrie terrein gereden kon worden.

Maar inderdaad minimaal twee autos gezien waarvan ook de achterbak vol stond met jerrycans.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 11 apr, 2010 23:04

De Teng schreef:Wat stom, ze kunnen toch gewoonweg de motor uitdoen onder het wachten? :D
Waarom,
voor het milieu ?, :lol:

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » zo 11 apr, 2010 23:54

Martijn.O schreef:Afbeelding

Als ik dit zie, schaam ik me er echt voor dat ik een nederlander ben :?

Hij heeft 10 jerrycans gekocht van 20l a 5,- om 30ct pl goedkoper te tanken. Daar verdien je toch zomaar 1,- per can mee, na twee uur wachten. Vervolgens lekt er nog een een beetje in je bak en kun je nog een paar dagen benzine snuiven of een uur schoonmaken.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 12 apr, 2010 0:38

Martijn.O schreef:Als ik dit zie, schaam ik me er echt voor dat ik een nederlander ben :?
Ja zeker, verschrikkelijk. Ook uitgerekend een kerel met een dikke mercedes die dit soort gierig gedrag vertoont... Degenen die het makkelijk kunnen missen blijken toch vaak ook de vrekken te zijn gek genoeg. En tja, alsnog 1.16 per liter, geef mij maar LPG 8)
Roger schreef:Hij heeft 10 jerrycans gekocht van 20l a 5,- om 30ct pl goedkoper te tanken.
20 x 1.16 is geen 5 euro bij mij.. :P Maar het mooiste vind ik nog dat hij ooit die jerrycans ook betaald moet hebben, kosten zo een tientje stuk. Voor je dat terugverdiend hebt met dit soort acties :lol:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 12 apr, 2010 0:40

De prijs van de jerrycans zelf ;)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 12 apr, 2010 0:41

Ah ja, snapte 'm ondertussen ook al :P Denk nog wel meer dan 5 euro, maar idd vreemde actie..

Trevor
Geregistreerd lid

Bericht door Trevor » ma 12 apr, 2010 9:59

Hier ligt ook een Tango station net buiten het dorp. Ik was al over het industrieterrein gereden ipv over de grote weg maar toen ik de rij zag ben ik maar doorgereden. (en aangezien je voorrang hebt vanuit die kant had ik halverwege de rij kunnen beginnen)
Tank staat nog op 1/4 vol, ik ga zaterdag wel als ze 20ct per liter voordeel geven.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 12 apr, 2010 14:16

carlsson schreef:Op die hamsterreclame van AH daar reed toch ook Saab mee :lol:
Wel opvallend gaan hamsteren met en MB Stationcar, koop dan gewoon een Skoda Stationcar dat scheelt ook een sloot geld.
nee dat zie je verkeerd joh zo'n mercedes is blits dan is de hele wijk jaloers op je! :-P+

en als je maar de blits er mee maakt is het gaaf joh zelfs als je het eigenlijk niet kunt betalen! :roll:

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » ma 12 apr, 2010 14:22

Zoveel voordeel amice, daar nemen we een wijntje en een kaasje op!

(weg voordeel ;) )

Plaats reactie