Autovisie preview nieuwe Porsche GT3!!
-
marq101
- Geregistreerd lid
Autovisie preview nieuwe Porsche GT3!!
Ik sta op de mailinglist van Autovisie. Als er iets belangrijks te melden is op autogebied dan kan je daar mail over ontvangen. En dit is de nieuwe Porsche 911 GT3!!!!! En wat staat daarachter

-
B235R
- Lid van verdienste
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
1335 kgmarq101 schreef:Da's niet verkeerd. 911 is wel DE auto.B235R schreef:heb vorige week nog met een GT3 (spec 2004) gereden (ben nog steeds verliefd)
Zag een paar weken geleden nog 2 witte GT3's op de A9 stuiteren richting Zandvoort. Kentekens S:Go et cetera. Fijne gebakkies
geel
ongeblazen 6 cilinder -> 280 kW
clubsport
zalig motorgeluid
ultiem PCCB remsysteem (koolvezelversterkte keramische schijven)
sublieme wegligging
heb wel een paar foto's gemaakt (liefhebbers?)
-
Sjo
- Geregistreerd lid
Naam van de maker van de foto stond er ook bij, zou dat dan de eigenaar van de Saab zijn?
Trouwens heb ik altijd gevonden dat de lijn van de 911 en de 900 3-deurs aardig overeenkomen door de relatief rechtopstaand voorruit en de schuin aflopende achterzijde, dus het komt mooi samen in deze scoop.
Sjo
Trouwens heb ik altijd gevonden dat de lijn van de 911 en de 900 3-deurs aardig overeenkomen door de relatief rechtopstaand voorruit en de schuin aflopende achterzijde, dus het komt mooi samen in deze scoop.
Sjo
-
Zaap
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
-
Marknett
- Lid van verdienste
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Red76
- Geregistreerd lid
Of de 4 deurs Porsche
Voor de mensen met kinderen.

http://www.autowereld.com/fotoreportage ... &pa=1&fr=5
Voor de mensen met kinderen.

http://www.autowereld.com/fotoreportage ... &pa=1&fr=5
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
Red76
- Geregistreerd lid
Klopt Hanm,Hanm schreef:Nou, nou, nou.... dat is wel erg veel roem voor zo'n RS4-tje en minachting voor de lijnen van een 911Red76 schreef:Of de 4 deurs Porsche
Die 4-deurs Porsche Panamera komt pas in 2008/2009 (maar volgende maand op de IAA):
Maar Porsche is een prestige merk!
Ik zou ze graag eens naast elkaar zien bij Top Gear.
-
gj900
- Donateur (9x)

Sorry dat ik de euforie rondom dit model doorbreek, maar de 911 begint mij hopeloos te vervelen. Op zich wel knap hoe ze zo'n van oorsprong opgevoerde kever telkens weer opnieuw uitvinden, maar nu is de magie toch wel uitgewerkt bij mij. Hoeveel 'facelifts' zal dit model nog moeten ondergaan voordat er een daadwerkelijk nieuwe Porsche als vervanger gepresenteerd wordt? Mijn voorzichtige schatting is 'oneindig veel' en dat is geen gunstig vooruitzicht, of zal de Cayman het de 911 zo lastig gaan maken dat een vervanger van de 911 bespoedigd wordt... ik hoop het.marq101 schreef:Da's niet verkeerd. 911 is wel DE auto.