Pagina 1 van 1

Rover, it's...

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 22:29
door Stijn
Afbeelding



Leuke gif. :lol:
Maar niet zo leuk, ik vond Rover wel een leuk merk.

Re: It's...

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 22:30
door verde900
Stijn schreef:Maar niet zo leuk, ik vond Rover wel een leuk merk.
Er staan er momenteel zat te koop voor weinig geld. :? idd best zonde

Re: It's...

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 23:46
door hitcham
Van dit type heb ik heel wat lopen dromen toen ik nog een klein jongetje was...
Afbeelding
Wat me nu plots opvalt is hoe gedateerd deze wagen lijkt, zeker in vergelijking met een 900.

Re: It's...

Geplaatst: do 16 jun, 2005 8:32
door nacra 93
Met zo,n rover voor het eerst 220 gereden 3.5l v6 geloof ik,mooie auto

Re: It's...

Geplaatst: do 16 jun, 2005 21:21
door Oosthoek
Hier heb ik echt om in een deuk gelegen:

Afbeelding

Re: It's...

Geplaatst: vr 17 jun, 2005 9:01
door RoccoH
nacra 93 schreef:Met zo,n rover voor het eerst 220 gereden 3.5l v6 geloof ik,mooie auto
volgens mij V8