Pagina 1 van 1

Rondje om de kerk, Naarden

Geplaatst: za 27 jun, 2009 19:50
door Margreet
Vanmiddag, vanwege de opening van deze winkel.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6z4G70FmFac&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6z4G70FmFac&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/B5kWl0ZHeuU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/B5kWl0ZHeuU&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


:lol: (maar toch ook wel weer sneu)
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fZkU2OeZjX4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fZkU2OeZjX4&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


Meer beelden volgen nog.

Geplaatst: za 27 jun, 2009 19:57
door Tenfour
De foto's van vanmiddag:

<embed type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://w518.photobucket.com/pbwidget.sw ... ig/Naarden 27 juni 2009/0fb28c90.pbw" height="480" width="640"><a href="http://photobucket.com/slideshows" target="_blank">

Grotere foto's: HIER

En het evenement zelf: http://www.switchimage.org/phlog/Le_Pet ... 7Auto.html

:O:

Geplaatst: za 27 jun, 2009 21:38
door sjoerdk
Was een mooi evenement, de meest prachtige en unieke auto's gezien!

Geplaatst: za 27 jun, 2009 23:34
door Ewout
Vandaar dat vanmorgen vroeg allemaal dranghekken in de vesting klaar stonden...! Ik was al eens in die winkel geweest, ben benieuwd hoe lang deze winkel blijft bestaan.

Geplaatst: zo 28 jun, 2009 7:16
door Reub
Leuke foto's 10-4!
Zelfs de burgemeester stond te glimmen....

Geplaatst: zo 28 jun, 2009 21:20
door Margreet
Leuke was dat al die auto's daar gewoon op straat opgesteld stonden en je er echt heel dichtbij kon komen. Niks vanachter een hek kijken. Hoop maar dat er niks beschadigd is.