Pagina 1 van 3

familie uitbreiding

Geplaatst: di 28 apr, 2009 20:54
door nh
heb weer een telg toegevoegd een MB w124 300e 1988

Het topmodel van toen met vele leuke opties

Reiserechner
elektrisch zonnerollo
airco
elektrische stoelen
pullman bekleding


op naar een M5 eerste serie 1993-94, 340 pk :D

Geplaatst: di 28 apr, 2009 21:02
door blafwoef
Die M5 lijkt mij ook wel errug stoer. De Benz is voor mij minder aantrekkelijk. Wel leuk dat je dit hier vermeld. Ongeacht wel mekr (smaken verschillen gelukkig) vind ik het altijd erg leuk als mensen een auto opknappen en zeker stellen dat de toch wat apartere exemplaren ook goed bewaard blijven.
Tof!

Geplaatst: di 28 apr, 2009 21:08
door dommelrules
Is dat de 24V versie?

(De M5 is ook erg mooi)

Geplaatst: di 28 apr, 2009 21:21
door nh
kijken of we de krachtpatsers van die tijd kunnen verzamelen, de w124 E500 is ultiem, de M5 echt leuk en de 300e topper van ff daarvoor met 188pk en 1325kg wil die best nog van zijn plek af maar is geen partij voor de 500 of M5.

Misschien nog een oer quatro.

Geplaatst: di 28 apr, 2009 21:23
door dommelrules
Quattro is ook stoer, maar erg prijzig helaas :(

Geplaatst: di 28 apr, 2009 21:34
door nh
mijn vrouw rijd liever de 300 dan de 500 als enige op deze aardkloot.

Geplaatst: di 28 apr, 2009 21:42
door nh

Geplaatst: di 28 apr, 2009 22:32
door sjoerdk
Helaas alleen voor gebruikers....

Geplaatst: di 28 apr, 2009 23:27
door Oscar900T
leuke verzameling ... zo'n 500 wil ik zeker nog eens hebben. Ben wel echt een W124 liefhebber, tot nu toe alleen een 200D gehad maar er gaan er zeker nog veel voorbij komen :D

Geplaatst: wo 29 apr, 2009 8:05
door nh
sjoerdk schreef:Helaas alleen voor gebruikers....
???

Re: familie uitbreiding

Geplaatst: wo 29 apr, 2009 8:19
door Blacky Turbo S
nh schreef:op naar een M5 eerste serie 1993-94, 340 pk
Ehh, ik wil niet lastig doen, maar 1993-94, da's de E34 M5. De tweede serie, en daar weer de tweede serie van met tot 3.8 opgeboorde motor.
De eerste serie is de E28 M5 die begon in 1985. Da's naar mijn idee tevens de mooste 5-serie, waarvan de M5 natuurlijk de absolute topper.
Prachtige auto. Succes, ik hoop dat je een mooie vind.

Off topic.
In zuid africa was de E23 M745i leverbaar. Die had ook de M88/3 M1 motor net als de E24 M635CSI en de E28 M5. :D

Geplaatst: wo 29 apr, 2009 8:31
door dommelrules
Ik had daar overheen gelezen, maar je hebt helemaal gelijk.

tweede serie E34 had ook een 6 bak volgens mij, de 3.6 een 5 bak.

Geplaatst: wo 29 apr, 2009 20:13
door nh
ik ga voor de laatste M5 die voor de E36 (1995) kwam meen ik.

Geplaatst: wo 29 apr, 2009 21:09
door dommelrules
Das de E34 3.8. 340 PK, tweede serie E34.

Maar vind maar eens een nette :cry:

Geplaatst: wo 29 apr, 2009 21:52
door sjoerdk
nh schreef:
sjoerdk schreef:Helaas alleen voor gebruikers....
???
Je link van het MB forum is niet te openen.