Ik wil graag verzekeraar www.allsecur.nl even onder de aandacht brengen van mensen die een nieuwe verzekering zoeken. Ik erger mij al jaren aan het feit dat verzekeringsmaatschappijen een contract stilzwijgend verlengen en je daarbij meer laten betalen dan werkelijk nodig. Allsecur hanteert een vrij gunstige polis, waarbij het mogelijk is om tussentijds op te zeggen én je ieder jaar een nieuw polisvoorstel toegestuurd krijgt, zonder een stilzwijgende verlenging. Daar komt bij dat ze in vergelijking met andere maatschappijen bijzonder goedkoop zijn én dat de klantenservice perfect geregeld is. Ik stuurde gisteren een mailtje en werd dezelfde dag nog teruggebeld met een oplossing. Absoluut een aanrader wat mij betreft. Ik wil iig niks anders meer. Ik ben trouwens op geen enkele manier verbonden aan Allsecur, maar wel bijzonder tevreden
Verder kwam ik www.onna-onna.nl nog tegen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is een nogal verwijfde verzekeraar speciaal gericht op vrouwen. Ze schijnen 95% vrouwen te verzekeren en omdat vrouwen blijkbaar minder ongelukken maken, kunnen ze hun premie spotgoedkoop houden. Ik weet niet of er een of meerdere addertjes onder het gras zitten, maar goedkoop zijn ze wel. Ondanks dat ze zich op vrouwen richten, kunnen ze natuurlijk geen mannen weigeren en kunnen ook wij profiteren van de lage premie
Enfin. Als er meer mensen met tips voor verzekeringsmaatschappijen zijn, dan hoor ik ze graag. Over het algemeen vind ik het vervelende uitzuigers namelijk.