Autoverzekering tips

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Oosthoek
Donateur
Donateur

Autoverzekering tips

Bericht door Oosthoek » vr 06 feb, 2009 14:26

Er zijn al meerdere topics geweest over dit onderwerp, maar ik vond het wel een nieuw topic waard omdat de markt zich toch ontwikkelt.

Ik wil graag verzekeraar www.allsecur.nl even onder de aandacht brengen van mensen die een nieuwe verzekering zoeken. Ik erger mij al jaren aan het feit dat verzekeringsmaatschappijen een contract stilzwijgend verlengen en je daarbij meer laten betalen dan werkelijk nodig. Allsecur hanteert een vrij gunstige polis, waarbij het mogelijk is om tussentijds op te zeggen én je ieder jaar een nieuw polisvoorstel toegestuurd krijgt, zonder een stilzwijgende verlenging. Daar komt bij dat ze in vergelijking met andere maatschappijen bijzonder goedkoop zijn én dat de klantenservice perfect geregeld is. Ik stuurde gisteren een mailtje en werd dezelfde dag nog teruggebeld met een oplossing. Absoluut een aanrader wat mij betreft. Ik wil iig niks anders meer. Ik ben trouwens op geen enkele manier verbonden aan Allsecur, maar wel bijzonder tevreden :)

Verder kwam ik www.onna-onna.nl nog tegen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is een nogal verwijfde verzekeraar speciaal gericht op vrouwen. Ze schijnen 95% vrouwen te verzekeren en omdat vrouwen blijkbaar minder ongelukken maken, kunnen ze hun premie spotgoedkoop houden. Ik weet niet of er een of meerdere addertjes onder het gras zitten, maar goedkoop zijn ze wel. Ondanks dat ze zich op vrouwen richten, kunnen ze natuurlijk geen mannen weigeren en kunnen ook wij profiteren van de lage premie ;)

Enfin. Als er meer mensen met tips voor verzekeringsmaatschappijen zijn, dan hoor ik ze graag. Over het algemeen vind ik het vervelende uitzuigers namelijk.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » vr 06 feb, 2009 15:29

Wow, vooral die Onna-Onna vind ik een geweldige tip. Heb er even mee gespeeld, en voor een 9000 Anni uit '97 kwam ik op de volgende bedragen, op basis van WA en Inzittendenverzekering en een 24-jarige mannelijke bestuurder in NB met 3 jaar schadevrij, >20.000 km per jaar:

Centraal Beheer (m'n eigen, vorige verzekering), incl. personeelskorting: € 40,- per maand;

Allsecur: € 60,- per maand;

Onna-Onna: € 25,- per maand!

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » vr 06 feb, 2009 15:33

Ik ben bij Univé goedkoper uit dan bij die roze club.... En ik zit niet te wachten op een handtasverzekering, hoor ;)..

GUUSarrow
Geregistreerd lid

Bericht door GUUSarrow » vr 06 feb, 2009 15:38

ik heb die van mij via www.netpolis.nl afgesloten. Die vergelijken allemaal verzekeraars en dan kan je degene kiezen die het best aan jouw eisen voldoet, wel makkelijk.

Flagg
Geregistreerd lid

Bericht door Flagg » vr 06 feb, 2009 18:20

Bubbaman schreef:Ik ben bij Univé goedkoper uit dan bij die roze club.... En ik zit niet te wachten op een handtasverzekering, hoor ;)..
Yep same here, en aangezien we alles bij unive hebben verzekerd en ik via mijn werk nog een collectieviteits korting krijg, hebben 12% korting op de gehele polis.

En administratief ook een stuk makkelijker, niet alles bij 10 verschillende verzekeringen (en dan een heleboel dubbelverzekerd hoogst ws).

Maar die Donna is wel grappig, maar is je handtas verzekerd of ook de gehele inhoud? Dan kunnen ze hun lol op, er verdwijnt doorgaans een halve inboedel in die tassen. ;)

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » vr 06 feb, 2009 18:51

Onna Onna is eigenlijk niet eens zo gek niet.. toch maar eens over nadenken, durf best met een roze ipv groene verzekeringskaart rond te lopen ;)

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » za 07 feb, 2009 1:11

Heb 30% korting via werk bij Centraal Beheer :).

bergra
Geregistreerd lid

Bericht door bergra » za 07 feb, 2009 2:54

screwdriver schreef:Onna Onna is eigenlijk niet eens zo gek niet.. toch maar eens over nadenken, durf best met een roze ipv groene verzekeringskaart rond te lopen ;)

Je rijbewijs is tenslotte ook roze.

Rudolf :cooldude2:

NK900se
Geregistreerd lid

Bericht door NK900se » za 07 feb, 2009 12:38

screwdriver schreef:Onna Onna is eigenlijk niet eens zo gek niet.. toch maar eens over nadenken, durf best met een roze ipv groene verzekeringskaart rond te lopen ;)
Die Onna Onna is inderdaad lekker goedkoop en ook nog eens met pechhulp. Ik zit nu bij de ZLM, maar die kan er zelfs niet aan tippen.

gfgf
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door gfgf » za 07 feb, 2009 13:24

Ik zit bij Polis Direct. Die gaat altijd 10% onder de prijs van een ander zitten. Als je dus een scherpe offerte hebt, kan het altijd voor minder. Goede service en schade-afhandeling trouwens.

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » za 07 feb, 2009 13:52

Wow, Hallo zeg, die Onna-Onna is bij mij 3 keer zo goedkoop dan anderen :shock:

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » za 07 feb, 2009 19:19

NK900se schreef:
Die Onna Onna is inderdaad lekker goedkoop en ook nog eens met pechhulp. Ik zit nu bij de ZLM, maar die kan er zelfs niet aan tippen.
Ze kennen ook geen risicogroep! waar ik bij andere maatschappijen als 18 jarige 80 tot 100 euro per maand zou moeten betalen voor een WA verzekering, ben ik nu 32 kwijt... dan maar roze!

Tarantino
Geregistreerd lid

Bericht door Tarantino » zo 08 feb, 2009 19:49

Een premie bereken ik meestal online bij diverse maatschappijen/aanbieders, bijvoorbeeld polis direct. Met deze, meestal vrij gunstige premie, ga ik naar mijn tussenpersoon. Hier sluit ik toch het liefst de verzekering af, dit omdat zo'n tussenpersoon, als er echt wat aan de hand is, eigenlijk onbetaalbaar (lees onmisbaar) is. Ik spreek helaas uit ervaring na een behoorlijk zwaar ongeluk :( .
Voordeel; wel tussenpersoon en een premie die toch richting de goedkope aanbieders gaat :P !!
Heb met hem nog geen ervaring mbt oldtimer/hobbyauto verzekering. Ben wel benieuwd wat hieruit gaat komen, tov de gevestigde orde.

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » zo 08 feb, 2009 19:51

Tarantino schreef:Een premie bereken ik meestal online bij diverse maatschappijen/aanbieders, bijvoorbeeld polis direct. Met deze, meestal vrij gunstige premie, ga ik naar mijn tussenpersoon. Hier sluit ik toch het liefst de verzekering af, dit omdat zo'n tussenpersoon, als er echt wat aan de hand is, eigenlijk onbetaalbaar (lees onmisbaar) is. Ik spreek helaas uit ervaring na een behoorlijk zwaar ongeluk :( .
Voordeel; wel tussenpersoon en een premie die toch richting de goedkope aanbieders gaat :P !!
Heb met hem nog geen ervaring mbt oldtimer/hobbyauto verzekering. Ben wel benieuwd wat hieruit gaat komen, tov de gevestigde orde.
Volledig mee eens!!!

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » vr 13 feb, 2009 21:52

Coby01 schreef:
NK900se schreef:
Ze kennen ook geen risicogroep! waar ik bij andere maatschappijen als 18 jarige 80 tot 100 euro per maand zou moeten betalen voor een WA verzekering, ben ik nu 32 kwijt... dan maar roze!
Oke, toch wel, ik heb een paar dagen een voorlopige dekking gehad en kreeg vandaag een mail dat ik ben geweigerd omdat ik nog geen 24 ben, en geen personen onder de leeftijd van 24 verzekeren...

Plaats reactie