Pagina 1 van 1

Beaujolais Trophy 2008 - Technische keuring

Geplaatst: ma 03 nov, 2008 15:55
door JanWessel
Zoals sommigen alhier al weten, zit meer en ik dit jaar in de organisatie van de Beaujolais Trophy. Afgelopen zaterdag was de technische keuring bij VAG/Porsche dealer Century in Groningen. Ik had mijn camera op zak, daarom wat sfeerbeelden die klassiekerliefhebbers wel kunnen waarderen denk ik.

Jelger was er ook:
Afbeelding

Oh nee, toch niet:
Afbeelding

Een rally met een Ferrari, als dat maar goed gaat.
Afbeelding

Die grijze is van Meer:
Afbeelding

Mag ik van jou van de serie 'Failliete Exoten' de Bitter CD?
Afbeelding

Net terug uit Beijing, de Gobi-modder zat nog op de achteras:
Afbeelding

De enige BMW die bij mij mag bumperkleven:
Afbeelding

De rest staat hier

Geplaatst: ma 03 nov, 2008 17:21
door Oscar900T
Nice 8)

Geplaatst: ma 03 nov, 2008 21:50
door taaffert
Mooie foto's Waxle!

Moet een prima dagje zijn geweest zo te zien.

Geplaatst: ma 03 nov, 2008 22:01
door Henk-Jan
Daar staan zeker mooie auto's tussen. :o

Geplaatst: di 04 nov, 2008 12:55
door nacra 93
Maar wie was dat nou met die saab dan :?:

Geplaatst: di 04 nov, 2008 13:00
door DaVinz
mooie foto's ! mooie wagens ook ! 8)

Geplaatst: di 04 nov, 2008 14:04
door nacra 93
nacra 93 schreef:Maar wie was dat nou met die saab dan :?:
Ah ik weet het al, net gelezen in de nieuwe Saabberichten :lol:

Geplaatst: di 04 nov, 2008 14:05
door jelger
:lol:
kijk aan. jij bent een snelle lezer !

Geplaatst: di 04 nov, 2008 21:59
door Paul99
Leuk! Ik heb er weer zin in! Lekker in het gure weertje op donderdagavond om mooie klassiekers heen snuffelen :D

Geplaatst: di 04 nov, 2008 22:20
door K Plop
Een rally met een Ferrari, als dat maar goed gaat.
Dat kan prima, ik heb regelmatig met een vriend in een Ferrari een rally gereden, eerst in een 308 GT4, daarna in een 365GT42+2. Alles zonder problemen, enige probleem is om op tijd een tankstation te vinden!

Geplaatst: wo 05 nov, 2008 0:16
door JanWessel
Kijk es aan! Gaaf zeg. Ik zat te denken, zo'n V12 met die dikke achterwielen op slipperige bochtige B-wegen in Frankrijk...

Trouwens, wat betreft je onderschrift: er rijden ook twee TR6'en mee...

Geplaatst: do 13 nov, 2008 23:57
door Paul99
JanWessel schreef:..... er rijden ook twee TR6'en mee...

Ja!!! Die rijden elk jaar mee. Toen ik daar nog in de straat woonde werd ik altijd door de prachtige brom getipt dat de auto's gearriveerd waren. Geweldige bakken.

Geplaatst: do 21 jan, 2010 23:23
door v4 hans
ik kwam dit nog tegen m.b.t. de beaujolais vanuit een ver verleden.

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: do 21 jan, 2010 23:25
door Sapphire
Mooie foto's JanWessel! Alles met de 50mm? ;)