oproepje aan de zweedse forum bewoners / import IN zweden

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

oproepje aan de zweedse forum bewoners / import IN zweden

Bericht door ingka » di 01 jul, 2008 12:21

Ik heb gezien dat ik niet de enige forum bezoeker ben die regelmatig op dit forum te vinden is. Nu gaat het hier meestal over export uit zweden / import NL ... ik wil het echter andersom doen. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen hoe makkelijk / moeilijk het is ??

Geval is dat ik een LARO 90 defender (soft top) vanuit NL wil halen en hier wil importeren. Specifiek dit model is hier nauwelijks te vinden en in NL zijn ze vanwege de grijs kenteken perikelen voor particulieren niet zo aantrekkelijk meer en zie ik regelmatig interessante aanbiedingen op marktplaats.

Omdat ik volledig gevestigd ben in Zweden, moet ik de auto in NL kopen en gelijk uitvoeren .. ik heb al kontakt met de RDW gehad en dat lijkt niet al te problematisch ... nu zweden nog ...

Overigens niet ter vervanging van de Aero .. maar er naast natuurlijk :wink:

Wie helpt ... ?

Tack så mycket !
Hilsn,

Erik

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 01 jul, 2008 12:26

Er staat een klein stukje in de komende Saabberichten toevallig. Ik denk echter dat er hier genoeg forummers een antwoord op weten

SimonA50

Re: oproepje aan de zweedse forum bewoners / import IN zwede

Bericht door SimonA50 » di 01 jul, 2008 12:54

ingka schreef:Ik heb gezien dat ik niet de enige forum bezoeker ben die regelmatig op dit forum te vinden is. Nu gaat het hier meestal over export uit zweden / import NL ... ik wil het echter andersom doen. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen hoe makkelijk / moeilijk het is ??

Geval is dat ik een LARO 90 defender (soft top) vanuit NL wil halen en hier wil importeren. Specifiek dit model is hier nauwelijks te vinden en in NL zijn ze vanwege de grijs kenteken perikelen voor particulieren niet zo aantrekkelijk meer en zie ik regelmatig interessante aanbiedingen op marktplaats.

Omdat ik volledig gevestigd ben in Zweden, moet ik de auto in NL kopen en gelijk uitvoeren .. ik heb al kontakt met de RDW gehad en dat lijkt niet al te problematisch ... nu zweden nog ...

Overigens niet ter vervanging van de Aero .. maar er naast natuurlijk :wink:

Wie helpt ... ?

Tack så mycket !
Hilsn,

Erik
Dit is op de diverse forums over Zweden een dermate uitgekauwd onderwerp dat je het antwoord daar wel kan vinden. Of kijk anders eens op de site van vägverket of die van de bilprovning.

ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ingka » di 01 jul, 2008 14:38

Dit is op de diverse forums over Zweden een dermate uitgekauwd onderwerp dat je het antwoord daar wel kan vinden
ja dat is wel zo, maar zonder dat ik iemand wil beledigen heb ik weinig goede ervaringen met deze 'forums' ... veel mensen met meningen, weinige met feiten. Ik sla dit forum stukken hoger aan qua betrouwbaarheid en had gehoopt op wat ervaringen, event. via een PB. :wink:

Plaats reactie