Black Sludge
-
ervani
- Geregistreerd lid
Black Sludge
Een probleem waar je hier op het forum wel eens het een en ander over leest. Op het Volvo forum een kort verhaal over black sludge maar met foto's. Wel eens leuk om te zien waar men het over heeft bij Black Sludge...
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=25745.0
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=25745.0
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

ik ken het bij diesels niet, alleen bij benzines (of komen daar ook roetfilters op?)willeme 1 schreef:logisch toch, zal dadelijk met de (retro) roetfilters nog aanzienlijk toenemen, je ziet nu al dat div fabrikanten de olie verversingstermijn inkortenverde900 schreef:ook daar alleen bij turbo motoren
-
marq101
- Geregistreerd lid
Yep, te heet is natuurlijk ook niet goed, misschien verslechtert dat de situatie nog eensbaszwolle schreef:ja maar bij stilstand een stuk staal 2 cm onder je carter dat letterlijk je olie doet bakken is weer wat anders.
edit 2:
trek maar eens een carter open van een black sludge auto, het gedeelte boven de KAT is toch in een aanzienlijk slechtere staat dan de rest.
-
Oosthoek
- Donateur

Je hebt niet de prijs 'kampioen normale discussie voeren' gewonnen neem ik aan? Wat wil je in hemelsnaam bereiken met uitspraken als deze waarbij je de andere partij buitenspel zet door te impliceren (eigenlijk gewoon expliciet maargoed) dat hij onzin verkondigt? Je bent waarschijnlijk een van de meest onbeschofte en onbehoorlijke discussiepartners die hier op het forum rondloopt en dat irriteert me mateloos, aangezien dit een forum is voor liefhebbers die graag op een normale toon een gesprek voeren, wat ook het doel is van een forum. Alleen het lezen van jouw reacties maakt het voor mij al minder plezierig hier op het forum rond te struinen, niet in de laatste plaats omdat ik zie dat je het plezier van het forum overduidelijk ook voor andere mensen vergalt hier. Bedankt.willeme 1 schreef:kwatsja maar bij stilstand een stuk staal 2 cm onder je carter dat letterlijk je olie doet bakken
meer dan driekwart van de auto`s met dwarsgeplaatste motor hebben de uitlaat(en) onder het carter doorlopen ivm de voordelen ervan
Excuses, ik MOEST dit even kwijt, het irriteert me al TE lang.
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid