bedankt voor de antwoorden, heb ook nog even met de RDW contact opgenomen en zij zeggen het zelfde. Aangezien de caravan nu op naam van een ander staat maakt het allemaal niet zo veel meer uit. Sommige verzekeringen kunnen moeilijk doen, maar daar ga ik in mijn geval niet vanuit.
Het probleem met de caravan was namelijk dat er een chassisbalk krom was die rechtgetrokken moest worden a raison van een paar honderd euro. Nu wil het dat ik dus dat ding via marktplaats heb verkocht op een parkeerterrein in de regen. Meneer wist dat ik niets van caravans wist, dat ik de geschiedenis niet kende enz. Hij heeft een half uur onder de caravan gelegen, 2 uur erin gezeten en toen wilde hij em wel kopen. Twee weken daarna belde hij mij op of ik nog even een paar honderdjes wilde terugstorten omdat dus die balk krom was. Ik heb een aardig mailtje teruggstuurd met daarin dat ik geen geld terug ging geven en bovenal dat ik hem echt alle mogelijkheden aangeboden heb als keuringen enz. Ook heb ik hem er nogmaals op gewezen dat ik de geschiedenis niet kende en dat hij dat van te voren wist. Ook nog de vraag of hij mij het vrijwaringsbewijs wilde opsturen.
Toen kreeg ik een mail terug met "hoe je je ontzettend in mensen kan vergissen"

Hij beweerde zelfs dat ik wel degelijk had geweten wat er mis was en dat hij het onbeschoft vond dat hij helemaal uit Drenthe moest komen voor een kromme caravan .....
Ik heb hier nog niet op gereageerd, ik laat het maar zo. Maar vandaar dus mijn vraag of ik een probleem zou hebben zonder vrijwaring.
Ik vind het natuurlijk best lullig voor hem, maar dat zijn volgens mij de risico's van via marktplaats kopen. Het zal ook niet de eerste keer zijn dat het met een Saabje zo gaat.
groet s.