kenteken met je naam?
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
kenteken met je naam?
zit net het nieuws te kijken en wat ze nu weer verzinnen, een kenteken op naam dus ook de mogelijkheid JE naam op je auto te hangen.
niets voor mij, te blabla. zie ze wel weer voor me op de bolides in de PC hooftstraat.
http://www.nu.nl/news/1321073/10/rss/VV ... tekst.html
niets voor mij, te blabla. zie ze wel weer voor me op de bolides in de PC hooftstraat.
http://www.nu.nl/news/1321073/10/rss/VV ... tekst.html
-
gj900
- Donateur (9x)

-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Steve-O
- Donateur (8x)

-
verde900
- Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

hoezo? wou jij m dan claimen?verde900 schreef:Jammer dat je bij die 2e geen kommaatje kunt krijgen tussen de 2 end e 5Style&Co schreef:vind t een populistische truc om weer wat zieltjes te winnen... zouden ze niet nodig moeten hebben
anyway...
SA-AB-99 is idd een musthave
onderstaanden trouwens ook..
WB-19-73
WB-25-CM
WI-LL-EM
ST-YL-CO
verde... your dirty old bastard! It takes one to know one
-
jelger
- Geregistreerd lid
leuke gadget, maar wat hebben we er aan?
oh ja rechtse partij die gewoon zakken wil vullen.. hogere opbrengst voor de schatkist.
via lollig bedoelde kentekenplaten is het wel OK? maar 2 ct accijns na een jaar bevriezing is zo fout dat er kermis en stennis, en petities moeten komen? nee, hypocrisie kwam niet van rechts geloof ik.. ik weet wel weer waarom de VVD afgedaan heeft bij mij.
Lijkt me dat er wel zinniger werk gedaan kan worden door die fractie, na het vertrek van een saboteur. Vooral gezien het commentaar dat er is op het huidige kabinet vanuit de VVD.
oh ja rechtse partij die gewoon zakken wil vullen.. hogere opbrengst voor de schatkist.
via lollig bedoelde kentekenplaten is het wel OK? maar 2 ct accijns na een jaar bevriezing is zo fout dat er kermis en stennis, en petities moeten komen? nee, hypocrisie kwam niet van rechts geloof ik.. ik weet wel weer waarom de VVD afgedaan heeft bij mij.
Lijkt me dat er wel zinniger werk gedaan kan worden door die fractie, na het vertrek van een saboteur. Vooral gezien het commentaar dat er is op het huidige kabinet vanuit de VVD.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Wat een blije eikel. Heeft zeker de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd, en is toen ineens in de 2e kamer gekomen?? Dat hij zich met nuttiger zaken gaat bezighouden dan zinloos lucht verplaatsen. Dit "idee" heeft geen toegevoegde waarde en kost meer dan het oplevert. Alleen maar om een wat zelfingenomen rappers en ander klootjesvolk te behagen, zodat ze hun misplaatse patserbakken nog wat opvallender kunnen maken. Ik eis een taakstraf voor dit kamerlid!De Krom heeft dat maandag gezegd in het NOS Journaal. Hij kwam op het idee tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten, waar automoblisten al langer een eigen tekst mogen voeren op hun nummerbord, bijvoorbeeld hun naam. Dat komt omdat de kentekenplaat daar aan de persoon is gekoppeld en niet aan het voertuig, zoals in ons land.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid