Pagina 1 van 2
The World's Ugliest Cars
Geplaatst: zo 26 aug, 2007 11:08
door tgremlin
Kwam dit artikel tegen, wel grappig. Staan enkele auto's tussen die naar mijn mening juist best gaaf zijn.
klikje voor artikel
Deze Chevrolet Vega vindt ik helemaal top, schitterend model:

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 11:13
door De900C-GAS
De auto die ik veruit het lelijkste vind uit het rijtje onder aan de webpagina vind ik toch wel de Pontiac Aztek.
Dan moet je eigenlijk wel wat aan je ogen mankeren om zo'n gedrocht mooi te vinden!!

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 11:47
door tgremlin
De900C-GAS schreef:De auto die ik veruit het lelijkste vind uit het rijtje onder aan de webpagina vind ik toch wel de Pontiac Aztek.
Dan moet je eigenlijk wel wat aan je ogen mankeren om zo'n gedrocht mooi te vinden!!

Dat ding is inderdaad spuuglelijk

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 11:54
door Daantje
idd, die pontiac..en die Yugo dan...verder vind ik er weinig echt lelijke tussenstaan...
Op onze wegen zijn lelijkere dingen te zien...bv de kont van een Megane, of de neus van een Multipla

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 11:56
door tgremlin
Geplaatst: zo 26 aug, 2007 12:02
door De900C-GAS
tgremlin schreef:... en vreemd genoeg vindt in deze ook wel gaaf:
AMC GREMLIN
En dat heb ik eigenlijk altijd gehad met de AMC Pacer
Misschien vind ik die juist mooi, omdat zoveel mensen die auto juist weer lelijk vinden.
En die Chevrolet Chevette, die onder andere ook als Opel kadett en Vauxhall Chevette verkocht werd vind ik al helemaal
niet in het rijtje horen.
Maar jouw reactie snap ik al te best,
want de naam lijkt verdacht veel op jouw forumnaam. 
Geplaatst: zo 26 aug, 2007 12:07
door tgremlin
Yep, die Pacer heb ik ook altijd gaaf gevonden, vooral na het zien van Wayne's World the movie.....

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 14:14
door Henk-Jan
Ik heb laatst naast een Edsel gestaan, prachtige wagen.

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 14:19
door De900C-GAS
Henk-Jan schreef:Ik heb laatst naast een Edsel gestaan, prachtige wagen.
En die hoort volgens mij ook niet thuis in het rijtje bij die webpagina.

Ik weet het eigenlijk wel zeer zeker.

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 14:23
door Henk-Jan
Ach, we weten van welk continent dit komt.

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 15:12
door sb153b
Veel compacte Amerikaanse auto's als gevolg van schaarste op de oliemarkt begin 70-er jaren en de opkomst van de Japanse auto's aldaar.
De Vega en de Pinto worden al jaren verguisd maar nu steeds meer gebruikt om te pimpen.
De Pinto staat synoniem voor een minkukel, the Offspring heeft het er ook over in 1 van hun liedjes.
De Pacer vindt ik al een leuke auto toen ik een paar jaar oud was, vlakbij het huis van m'n opa en oma stond zo'n auto tussen de kevertjes, taunussen en opeltjes. Onlangs nog gezien op tv, was dat bij le garage oid?
Bijna de ondergang van Ford en deze auto staat voor dé mislukking in de autowereld; De Edsel hebben we een tijdje terug nog in Zweden gezien, wat een imposante bak, vooral die achterkant!
De Corvair heeft volgens zeggen alles tegen en staat als een gevaarlijke auto bekend oa qua rij-eigenschappen. Een oud-klasgenoot die ik bij een schoolreunie tegenkwam had er 1 -en verhuurde die ook voor speciale gelegenheden- en die zei dat je eea wel met een flinke korrel zout moest nemen.
Cornell
Geplaatst: zo 26 aug, 2007 15:41
door S@@bman
De900C-GAS schreef:De auto die ik veruit het lelijkste vind uit het rijtje onder aan de webpagina vind ik toch wel de Pontiac Aztek.
Dan moet je eigenlijk wel wat aan je ogen mankeren om zo'n gedrocht mooi te vinden!!

Die heeft inderdaad 'Multipla allures'

.
Die Pacer is inderdaad zalig, echt opvallend en daarom waarschijnlijk door velen verguisd.
Met die Yugo vind ik dan weer niks mis.
Hooguit een beetje alledaags.
Geplaatst: zo 26 aug, 2007 15:45
door De900C-GAS
S@@bman schreef:Die heeft inderdaad 'Multipla allures'.
Die Pacer is inderdaad zalig, echt opvallend en daarom waarschijnlijk door velen verguisd.
Met die Yugo vind ik dan weer niks mis.
Hooguit een beetje alledaags.
Hier valt werkelijk niets aan toe te voegen, dus ook over die Yugo.

Geplaatst: zo 26 aug, 2007 16:53
door kokopelli
Voor mij is de lelijkste auto....ever.... de opel astra.
K.
Geplaatst: zo 26 aug, 2007 20:38
door Harm Jan
echt lelijke auto's ken ik niet! moet er altijd ff aan wennen,
en dan is er altijd wel iets aan te vinden wat z'n auto dan mooi cq. acceptabel maakt
