Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten
Ik had wel een auto-ego strelend momentje dit weekend, toen een vriend van me een auto met trekhaak nodig had en mijn 12 jaar oude, ruim 3 ton klokkende 9000 kwam lenen, onder achterlating van zijn 2 maanden oude loaded BMW 525d, "mit vollederausstattung". Ik heb uiteraard een klein rondje met die BMW gereden, en dat reed natuurlijk fantastich. Maar mijn makker was toch wel zeer onder de indruk van het confort van de 9000, met name de terugweg toen hij de boedelbak achtergelaten had en 's avonds laat van Antwerpen naar hier is komen cruisen... "Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..." 
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complime
Daarom rijden wij Saab, ook een oude Saab rijdt vaak nog als nieuwnelfrikandel schreef:Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..."
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Dat is de uitwerking van je andere merk verslaving en is heel normaalArjenH schreef:jah ik heb alleen altijd na een paar jaar weer last van dat ik weer zo nodig een andere moet hebben, zucht
Alleen is dit bij een Saab anders daar raak je zo aan gehecht dat je eerst wel 100.000 keer achter je oren krabt voor je je dierbare schatje wat al zoveel km,s braaf d,r best doet aan de kant zet.
Waarom denk je dat een nieuw Saab model altijd even moet over wennen bij de echte Saab lief hebbers. Eerst is het lelijk en dan na een jaartje.. is het toch een saab en na 5jr hoort hij bij de club
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Re: Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complime
Heb je hem geen compliment gegeven dan?nelfrikandel schreef: Ik heb uiteraard een klein rondje met die BMW gereden, en dat reed natuurlijk fantastich. "
Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten
Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..."
-
Henk-Jan
- Donateur

-
enter sandman
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Ik kan er ook nog niet aan wennennelfrikandel schreef:Ik wel, eerlijk waar.
MAar de nieuwste 9-5, daar kan ik echt nog niet aan wennen
en die op de RAI vind ik ook niks eerlijk gezegd, met zo'n smerige chromen rand uit de jaren 60
waarin zelfs de stootstrips op de deuren en bumpers ook weer in de kleur van de auto gespoten worden.
(niet alleen bij Saab maar heb dit bij meerdere merken gezien)

