Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten

Bericht door nelfrikandel » ma 30 apr, 2007 8:50

Ik had wel een auto-ego strelend momentje dit weekend, toen een vriend van me een auto met trekhaak nodig had en mijn 12 jaar oude, ruim 3 ton klokkende 9000 kwam lenen, onder achterlating van zijn 2 maanden oude loaded BMW 525d, "mit vollederausstattung". Ik heb uiteraard een klein rondje met die BMW gereden, en dat reed natuurlijk fantastich. Maar mijn makker was toch wel zeer onder de indruk van het confort van de 9000, met name de terugweg toen hij de boedelbak achtergelaten had en 's avonds laat van Antwerpen naar hier is komen cruisen... "Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..." :naughty:

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Re: Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complime

Bericht door edwardk » ma 30 apr, 2007 9:05

nelfrikandel schreef:Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..." :naughty:
Daarom rijden wij Saab, ook een oude Saab rijdt vaak nog als nieuw :-P+ :lol:

Gebruikersavatar
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 30 apr, 2007 9:20

Nou dan ga ik maar is 10 jaar rijden met deze...of zou het over een paar jaar al weer gaan kriebelen ? Ik vrees het ergste... :)

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 apr, 2007 9:27

Best te doen, heb mijn vorige (9000) ook 11 jaar met veel plezier gereden, en kreeg vaak zat de zelfde complimenten :wink:

Gebruikersavatar
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 30 apr, 2007 9:45

jah ik heb alleen altijd na een paar jaar weer last van dat ik weer zo nodig een andere moet hebben, zucht :roll:

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 apr, 2007 9:49

Had ik in dit geval geen last van, de 9000 was tot nu toe voor mij de fijnste/beste Saab die ik gehad heb. Welke zal hem overtreffen ?

Gebruikersavatar
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 30 apr, 2007 10:09

zo'n 9-5 toch wel ?

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 apr, 2007 10:14

:donot:, geen sedan iig, misschien een combi :?: (wat betreft de multifunctionaliteit)

Gebruikersavatar
93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 30 apr, 2007 12:16

ArjenH schreef:jah ik heb alleen altijd na een paar jaar weer last van dat ik weer zo nodig een andere moet hebben, zucht :roll:
Dat is de uitwerking van je andere merk verslaving en is heel normaal :wink:
Alleen is dit bij een Saab anders daar raak je zo aan gehecht dat je eerst wel 100.000 keer achter je oren krabt voor je je dierbare schatje wat al zoveel km,s braaf d,r best doet aan de kant zet.

Waarom denk je dat een nieuw Saab model altijd even moet over wennen bij de echte Saab lief hebbers. Eerst is het lelijk en dan na een jaartje.. is het toch een saab en na 5jr hoort hij bij de club :twisted:

Gebruikersavatar
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Re: Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complime

Bericht door jonatas 900s » ma 30 apr, 2007 12:34

nelfrikandel schreef: Ik heb uiteraard een klein rondje met die BMW gereden, en dat reed natuurlijk fantastich. "

Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten



Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..." :naughty:
Heb je hem geen compliment gegeven dan? :wink:

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 30 apr, 2007 15:51

93-SS-ARC schreef:Waarom denk je dat een nieuw Saab model altijd even moet over wennen bij de echte Saab lief hebbers. Eerst is het lelijk en dan na een jaartje.. is het toch een saab en na 5jr hoort hij bij de club :twisted:
Daar zeg je wat, ik begin die 9-5 facelift nu eindelijk mooi te vinden. :lol:

Gebruikersavatar
enter sandman
Geregistreerd lid

Bericht door enter sandman » ma 30 apr, 2007 16:00

persoonlijk vind ik die 9000's nu toch niet de mooiste saabs die er zijn :oops:

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 30 apr, 2007 16:42

Ik wel, eerlijk waar.
MAar de nieuwste 9-5, daar kan ik echt nog niet aan wennen

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 30 apr, 2007 17:26

Het ligt er inderdaad maar net aan hoe mijn dag is etc. En aan het weer, maar die op de RAI vond ik wél mooi.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 apr, 2007 18:47

nelfrikandel schreef:Ik wel, eerlijk waar.
MAar de nieuwste 9-5, daar kan ik echt nog niet aan wennen
Ik kan er ook nog niet aan wennen
en die op de RAI vind ik ook niks eerlijk gezegd, met zo'n smerige chromen rand uit de jaren 60 :evil: , niet echt van deze tijd,
waarin zelfs de stootstrips op de deuren en bumpers ook weer in de kleur van de auto gespoten worden.
(niet alleen bij Saab maar heb dit bij meerdere merken gezien)

Plaats reactie