Spijlbusje met Cohones

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
JanWessel
Geregistreerd lid

Spijlbusje met Cohones

Bericht door JanWessel » ma 20 nov, 2006 18:45

Als je, zoals deze zwitsers, nog eens tijd en geld over hebt, kun je met een gecrashte Porsche 993 en een oude Spijlbus nog best leuke dingen doen :)

http://www.race-taxi.ch/

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 20 nov, 2006 19:40

Superbruut!

Zo'n omgebouwd busje reed ook met de Gumball mee, helemaal gaaf.

ruter001
Geregistreerd lid

Bericht door ruter001 » di 21 nov, 2006 10:43

Dit is pas echt gaaf! Wie wil er zo'n smakeloos ding als een cayenne als je ook hierin kunt rijden.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 21 nov, 2006 11:27

GEWELDIG filmpje zeg! Zeil je met je speilbus een impeza's en ander snel spul voorbij :shock: .

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 21 nov, 2006 11:33

Dit filmpje is ook mooi. Een 996 GT3 probeert het ding bij te houden en ze halen getweeën een Aston Martin in :) Ik had de ogen van de eigenaar wel willen zien op het moment dat-ie gelapt wordt door een Spijlbus :D

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » di 21 nov, 2006 13:56

Kennelijk hebben die Zwitsers dus toch gevoel voor humor. Helemaal leuk was het geweest als ze het uiterlijk onaangetast hadden gelaten, orginele kleur met wit dakje, hier en daar wat roest, geen verlaging, smalle bandjes en bolle wieldopjes, maar aangepast onderstel zal technisch noodzakelijk zijn met dit vermogen.

Wat een lol moet het zijn om hiermee - om eens wat te noemen - een BMW X5 het snot voor de ogen te rijden.

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » do 23 nov, 2006 12:26

dit busje had ik nog in mijn mapje van VW staan....geen porsche, wel snel verwacht ik.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 23 nov, 2006 12:29

Afbeelding

:love:

Verwacht dit wel sneller dan de Porsche :D

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 23 nov, 2006 12:53

Wat een snoezig bosje bloemen daar!
Afbeelding

Vast om de lucht van olie, benzine en uitlaatgassen wat te neutraliseren?

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » do 23 nov, 2006 13:31

Als kampeerbus is ie niet meer geschikt, vrees ik. Pimpen kan dus ook een leuk en mooi resultaat opleveren, al vind ik de banden/velgen - met name achter - iets minder geslaagd. Doet me een beetje denken aan de Schuco opwindautootjes uit mijn jeugd. Dit ziet er in elk geval opwindend uit! Prachtig afgewerkt! :o :applause:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 23 nov, 2006 14:42

taaffert schreef:
Verwacht dit wel sneller dan de Porsche :D
In een rechte lijn misschien. Dit is lekker lomp amerikaans. Gewoon veel motor en geen geneuzel met een rolkooi ofzo.... :? Maar de porsche heeft ook al 500pk dus....

Plaats reactie