YoungTimers
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
YoungTimers
Wie heeft/hebben er meer dan (1) YoungTimer op hun BV/1-mans zaak staan zonder gedoe met de vrienden van de Belastingdienst?
-
monsieur P
- Donateur (2x)

Re: YoungTimers
Ik heb er 3 op de zaak. Geen enkel probleem, ik betaal wel netjes bijtelling over alle drie de auto’s.
-
Viking13
- Donateur

Hier sinds dit jaar 2. Wel met taxatierapport....
Ben benieuwd of ik daar discussie over krijg.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Meerdere auto's op de zaak en geen gedoe. Als je maar netjes betaalt.900 SE C schreef: ↑do 22 apr, 2021 23:46Wie heeft/hebben er meer dan (1) YoungTimer op hun BV/1-mans zaak staan zonder gedoe met de vrienden van de Belastingdienst?
-
R1c0
- Geregistreerd lid
Wij hebben er inmiddels 4 maar geen meerdere op dezelfde werknemer (ik schat in dat dat jouw bedoeling is)
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Klopt Rico, beide gaan dan van privé naar zakelijk, ik rijd ze zelf en/maar ik stal ze 6 maanden om en om sinds jaren (zomer/winter).
De omzetting naar zakelijk moet ik nog wel even goed bekijken - er zal vast ergens nwel weer een addertje in het gras liggen?!
van prive
De omzetting naar zakelijk moet ik nog wel even goed bekijken - er zal vast ergens nwel weer een addertje in het gras liggen?!
van prive
R1c0 schreef: ↑vr 23 apr, 2021 7:58Wij hebben er inmiddels 4 maar geen meerdere op dezelfde werknemer (ik schat in dat dat jouw bedoeling is)
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
hey Viking,
die heb ik ook. wat bedoel je met de .... achter. Wel met taxatierapport .....
waarom discussie - en/maar waarom is dat handig?
Om ze hoog gewaardeerd ('duur') naar zakelijk te halen (en in privé te cashen) om ze vervolgens goed af te schrijven?!
naar
Om ze hoog gewaardeerd ('duur') naar zakelijk te halen (en in privé te cashen) om ze vervolgens goed af te schrijven?!
naar
Viking13 schreef: ↑vr 23 apr, 2021 7:39Hier sinds dit jaar 2. Wel met taxatierapport....
-
J.vandermeulen
- Donateur