Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
hjvdkolk
- Donateur (2x)

Bericht
door hjvdkolk » vr 25 mei, 2018 9:11
Is de uitlevering van de Alfa Romeo Giulia begonnen? Zag er vanmorgen twee op een rit van nog geen dertig kilometer in het midden van het land.
Ik vind het een prachtige wagen. Ben altijd al fan van een (sport)sedan - niet zo praktisch als een station wagon maar volgens (mijn bescheiden) smaak wel de mooiste carrosserie. Ik kan erg genieten van de strakke lijnen van deze wagen, net zoals bijv. de Mazda 6.
Wat jullie?

-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » vr 25 mei, 2018 9:21
Die rijdt ondertussen al weer even rond, hoor

Maar dat maakt hem wat mij betreft niet minder fraai

-
Funky Dude
- In memoriam †
Bericht
door Funky Dude » vr 25 mei, 2018 10:57
Alfa heeft wel mooiere en spannendere auto's gemaakt, ik vind dit meer een gerestylede Bahmw

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 25 mei, 2018 11:25
Persoonlijk vind ik het geen lelijke auto, best een mooie, frisse verschijning zelfs, maar ik vind 'm ook te donker, benauwd en geborgen van binnen. Daarnaast zit de B-stijl door de plaatsing bij in- en uitstappen in de weg. Het gebrek aan een Estate is ook een gemis in mijn ogen.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » vr 25 mei, 2018 12:05
Aan die hernia-interieurtjes lijk je tegenwoordig haast niet meer te ontkomen en daar is de Giulia geen uitzondering op. Hoewel het op papier wel mee lijkt te vallen, komt zelfs menig E-segmenter voor het gevoel - op mij - krap over.
Wel fijn vind ik de lage zitpositie en de (sport)stoelen. Althans, in de showroom

-
hjvdkolk
- Donateur (2x)

Bericht
door hjvdkolk » vr 25 mei, 2018 12:09
Funky Dude schreef: ↑vr 25 mei, 2018 10:57
Alfa heeft wel mooiere en spannendere auto's gemaakt, ik vind dit meer een gerestylede Bahmw
Ja, nou je het zegt. Lijkt er wel op.
Daarnaast zit de B-stijl door de plaatsing bij in- en uitstappen in de weg.
Klopt, werd in Top Gear of The Grand Tour mooi geïllustreerd.
-
Black Turbo
- Geregistreerd lid
Bericht
door Black Turbo » vr 25 mei, 2018 12:59
Ik heb er een paar rondjes Zandvoort opzitten in een Guilia tijdens Italia a Zandvoort. Helemaal niets mis mee! Integendeel.
-
hjvdkolk
- Donateur (2x)

Bericht
door hjvdkolk » vr 25 mei, 2018 13:16
Black Turbo schreef: ↑vr 25 mei, 2018 12:59
Ik heb er een paar rondjes Zandvoort opzitten in een Guilia tijdens Italia a Zandvoort. Helemaal niets mis mee! Integendeel.
Jaloers... Leuk man!