Pagina 1 van 2
Aero en een vouwwagen
Geplaatst: za 19 aug, 2006 0:56
door Dc
Ik ben voornemens een Saab 9-5 estate Aero aan te schaffen bj2000.Kleur zwart. Nou heb ik van de week een vouwwagen gekocht voor de komende vakanties.
Het is een roadmaster family voor degene die het iets zegt. Met een hardtop. De kleur is grijs.
Ik heb al een beetje moeite met het idee van een lelijke vouwwagen achter zo'm mooie wagen maar kwam op het geweldige idee om de vouwwagen in dezelfde kleur te laten spuiten.
Drie vraagjes:
Wat zou zo'n grapje kosten en wie weet een goed adres, liefst in Zuid-Holland.
En dan wil ik op de zijkant van de wagen (net als de aero) belettering aanbrengen maar zoek een catchy tekst.
Een paar hersenspinsels:
Aero trailer
Aenhangsel
9-5 en een beetje
Vouwsaab
Dit zijn hele slechte maar wellicht zijn er mensen op dit forum met meer creative teksten.
Geplaatst: za 19 aug, 2006 2:33
door marq101
Aeroadmaster lijkt me wel iets
Voor de rest leuk idee. Zal niet goedkoop zijn maar origineel is het wel en da's ook wat waard.
aero en vouwwagen
Geplaatst: za 19 aug, 2006 2:40
door boxeruitzoetermeer
Wat dacht je van AERO-HOTEL of AERO-TEL (hotel met spraakgebrek) ??
Re: aero en vouwwagen
Geplaatst: za 19 aug, 2006 3:16
door marq101
boxeruitzoetermeer schreef:Wat dacht je van AERO-HOTEL of AERO-TEL (hotel met spraakgebrek) ??
Ook leuk!
Geplaatst: za 19 aug, 2006 9:55
door K Plop
Mijn ouders hebben iets soortgelijks jaren terug gadaan met een Simca 1100 LX (die hadden van die striping wat toen in was). De combinatie was dus een soort goudmetallic met een bronzen striping, idem voor de aanhangwagen, was heel mooi (kan helaas geen foto van het spul herinneren) totdat de Simca (na niet zo heel veel jaren, roest...) er uit moest en er een appelgroene Renault 14 voor in de plaats kwam. Aanhangwagen bleef goud met brons. Na die Renault kwam de eerste Saab want ook die Renault had last van......juist roest.
Ik geef toe het is allemaal wel heel mooi om het dezlefde kleur te hebben, ben nu bezig met een bagagbox en zou die eigenlijk ook wel lakzwart willen, das natuurlijk altijd wat neutraler.
Emil.
Geplaatst: za 19 aug, 2006 13:48
door Dc
De ideeen komen op gang. Goed zo.
Er schoot me net ook nog 1 te binnen:
Slaab-wagen of
Slaab-tent of
Slaab 9-5
En nog een paar:
Gaap
Real-Estate
Saab-batical
Geplaatst: za 19 aug, 2006 13:51
door Erik
Wordt het niet een beetje kitscherig met zo'n naam erop.
In kleur vind ik wel erg mooi.
Geplaatst: za 19 aug, 2006 14:03
door Dc
erik schreef:Wordt het niet een beetje kitscherig met zo'n naam erop.
In kleur vind ik wel erg mooi.
Het moet inderdaad wel subtiel blijven.
Kleine letters dus, en max. 15cm lang ofzo.
Maar een tekst of woord vind ik wel humor.
Geplaatst: za 19 aug, 2006 14:06
door jonatas 900s
Saai....
Of , (maar dan voor en boot) aerovlot.
Geplaatst: za 19 aug, 2006 14:12
door nako
AEROBED (te verkrijgen bij ANWB)

Geplaatst: za 19 aug, 2006 14:12
door davidjoost
Aeroadmaster
vind ik tot nu toe de beste suggestie!
davidjoost
Geplaatst: ma 21 aug, 2006 10:25
door op
Geplaatst: wo 23 aug, 2006 0:14
door CADIFA
En dan zo`n typeplaatje
http://www.pidplates.com/html/maker.nl.html
Typ maar in wat je hebben wil!!!!!
Geplaatst: wo 23 aug, 2006 16:26
door maurice1970
cAEROvan misschien ook leuk?
Slörhut
Geplaatst: wo 23 aug, 2006 21:44
door Dc
Aerodroom (i.p.v. Aerodrome)
Dreammachine
Of deze dan:
After 9-to-5
