Aero en een vouwwagen
-
Dc
- Geregistreerd lid
Aero en een vouwwagen
Ik ben voornemens een Saab 9-5 estate Aero aan te schaffen bj2000.Kleur zwart. Nou heb ik van de week een vouwwagen gekocht voor de komende vakanties.
Het is een roadmaster family voor degene die het iets zegt. Met een hardtop. De kleur is grijs.
Ik heb al een beetje moeite met het idee van een lelijke vouwwagen achter zo'm mooie wagen maar kwam op het geweldige idee om de vouwwagen in dezelfde kleur te laten spuiten.
Drie vraagjes:
Wat zou zo'n grapje kosten en wie weet een goed adres, liefst in Zuid-Holland.
En dan wil ik op de zijkant van de wagen (net als de aero) belettering aanbrengen maar zoek een catchy tekst.
Een paar hersenspinsels:
Aero trailer
Aenhangsel
9-5 en een beetje
Vouwsaab
Dit zijn hele slechte maar wellicht zijn er mensen op dit forum met meer creative teksten.
Het is een roadmaster family voor degene die het iets zegt. Met een hardtop. De kleur is grijs.
Ik heb al een beetje moeite met het idee van een lelijke vouwwagen achter zo'm mooie wagen maar kwam op het geweldige idee om de vouwwagen in dezelfde kleur te laten spuiten.
Drie vraagjes:
Wat zou zo'n grapje kosten en wie weet een goed adres, liefst in Zuid-Holland.
En dan wil ik op de zijkant van de wagen (net als de aero) belettering aanbrengen maar zoek een catchy tekst.
Een paar hersenspinsels:
Aero trailer
Aenhangsel
9-5 en een beetje
Vouwsaab
Dit zijn hele slechte maar wellicht zijn er mensen op dit forum met meer creative teksten.
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
boxeruitzoetermeer
- Geregistreerd lid
aero en vouwwagen
Wat dacht je van AERO-HOTEL of AERO-TEL (hotel met spraakgebrek) ??
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: aero en vouwwagen
Ook leuk!boxeruitzoetermeer schreef:Wat dacht je van AERO-HOTEL of AERO-TEL (hotel met spraakgebrek) ??
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Mijn ouders hebben iets soortgelijks jaren terug gadaan met een Simca 1100 LX (die hadden van die striping wat toen in was). De combinatie was dus een soort goudmetallic met een bronzen striping, idem voor de aanhangwagen, was heel mooi (kan helaas geen foto van het spul herinneren) totdat de Simca (na niet zo heel veel jaren, roest...) er uit moest en er een appelgroene Renault 14 voor in de plaats kwam. Aanhangwagen bleef goud met brons. Na die Renault kwam de eerste Saab want ook die Renault had last van......juist roest.
Ik geef toe het is allemaal wel heel mooi om het dezlefde kleur te hebben, ben nu bezig met een bagagbox en zou die eigenlijk ook wel lakzwart willen, das natuurlijk altijd wat neutraler.
Emil.
Ik geef toe het is allemaal wel heel mooi om het dezlefde kleur te hebben, ben nu bezig met een bagagbox en zou die eigenlijk ook wel lakzwart willen, das natuurlijk altijd wat neutraler.
Emil.
-
Dc
- Geregistreerd lid
-
Erik
- Lid van verdienste
-
Dc
- Geregistreerd lid
-
op