Mijn neef is vrachtwagenchauffeur bij Tillwood. Op een van zijn ritten kwam die een automobilist tegen die levensmoe was?
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... eld__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn neef kwam wat tegen
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: Mijn neef kwam wat tegen
ja, en niet één keer maar wel zesmaal 
-
Ton77
- Geregistreerd lid
Heftig hoor, daar schrik je wel even van als je dat overkomt .
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Knap vd chauffeur, maar als hij iets de berm in was gegaan, was hij verkeerd terug op de weg gekomen.
En dan had hij de tegemoet komende automobilisten geraakt.
En was die #@$ in de Toyota vermoedelijk ook nog vrijuit gegaan.
En dan had hij de tegemoet komende automobilisten geraakt.
En was die #@$ in de Toyota vermoedelijk ook nog vrijuit gegaan.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Dat is schrikken!
Met verbazing zie ik de laatste tijd filmpjes voorbij komen die gemaakt zijn met behulp van een dashcam. Dat er zich veel kamikaze piloten op de weg bevinden is bekend maar wat je nu af en toe voorbij ziet komen ......
Bij sommige filmpjes denk je nog wel eens "dat kan iedereen overkomen" maar bij veel van die mensen : gelijk dat rijbewijs innemen.
Met verbazing zie ik de laatste tijd filmpjes voorbij komen die gemaakt zijn met behulp van een dashcam. Dat er zich veel kamikaze piloten op de weg bevinden is bekend maar wat je nu af en toe voorbij ziet komen ......
Bij sommige filmpjes denk je nog wel eens "dat kan iedereen overkomen" maar bij veel van die mensen : gelijk dat rijbewijs innemen.