Pagina 1 van 1

kan het nog gekker, pas op in oosterijk.

Geplaatst: do 29 jun, 2006 9:46
door edwardk
Een Duitse automobilist is bij een radarcontrole in Oostenrijk gepakt voor te hard rijden. De man werd geflitst toen hij met 56 kilometer per uur achteruit reed, terwijl hij daar maar 40 mocht. Volgens de Oostenrijkste politie is het nog niet eerder voorgekomen dat iemand een boete krijgt voor te hard achteruitrijden. :lol: :lol: :O:

Geplaatst: do 29 jun, 2006 11:06
door JanWessel
56 km/u?!
Bergaf zeker?

Geplaatst: do 29 jun, 2006 11:10
door 9000H

Geplaatst: do 29 jun, 2006 11:18
door edwardk
waxle schreef:56 km/u?!
Bergaf zeker?
:confused: weiss ich nicht , wahr nicht dabei :wink:

Geplaatst: do 29 jun, 2006 11:20
door edwardk
9000HENGEVELD schreef:deze debiel kan het ook denk ik :shock:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 32068&q=v8
Doet me denken aan die reclame van VW die nu op tv is met die stunteige chauffeurs.