Pagina 1 van 1
Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:35
door turbopilot
Vraag mij af welke weg het is van de Amstel reclame .
Bestelauto en 3 wielrenners , lijkt ergens in Italiƫ
Overigens staat nog op de to do list; Stelvio pas en de transfagarasan

Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:36
door johnb52
Linkje naar t filmpje? Want ken de reclame niet en kijk weinig tv...
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:38
door turbopilot
Zo handig ben ik nu ook weer niet
Kijk top bear, hij zal zo wel weer voorbij komen

Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:40
door Robbert
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:51
door jeroen701125
Is in Mallorca, Sa Calobra.
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:54
door turbopilot
Ok thanks
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:55
door johnb52
turbopilot schreef:
Overigens staat nog op de to do list; Stelvio pas

Ik ben daar over 18 dagen. Hopelijk geen sneeuw meer daar. Heb mooie rondrit gepland staan, dit is de 3e poging...
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 21:57
door johnb52
Dat sjaaltje wisselt van eigenaar zo te zien, de snoeperd!
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 22:02
door turbopilot
Met welke auto ga je dat doen.?
Re: Welke weg Amstel reclame ?
Geplaatst: vr 15 mei, 2015 22:08
door johnb52
Ik?
Saab 9-3 5 deurs of de nieuwe Saab...