Nieuwe Mercedes CL
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Nieuwe Mercedes CL
Tja, moeten we dit nu een mooie auto gaan vinden? Vind hem er nog al vreemd uitzien, nee, doe mij maar een S-Klasse!
Ohja, de 'instapper' de CL500 is er vanaf 150.000 euro, voor 212.000 euro rijdt je weg in de CL600.
Meer info via deze link:
http://www.autowereld.com/autonieuws/de ... tikel=3575
Groet,
Sjoerd
Ohja, de 'instapper' de CL500 is er vanaf 150.000 euro, voor 212.000 euro rijdt je weg in de CL600.
Meer info via deze link:
http://www.autowereld.com/autonieuws/de ... tikel=3575
Groet,
Sjoerd
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Uiteraard zijn er voor het interieur verschillende dessins verkrijgbaar, dan wordt ik ook wat vrolijker, dat hout is een beetje té.
En ja, als het net zo rijdt als de vorige, daar is niks mis mee!! Onvoorstelbaar hoe een 2000 kilo zware auto, toch zo vlot van z'n plek komt en communicatief stuurt, je hebt in ieder geval niet het idee een huis onder je kont te hebben. Dat zullen ze met deze wel weer verbeterd hebben.
Dit past beter bij de huidige S, al met al, niet verkeerd.
En ja, als het net zo rijdt als de vorige, daar is niks mis mee!! Onvoorstelbaar hoe een 2000 kilo zware auto, toch zo vlot van z'n plek komt en communicatief stuurt, je hebt in ieder geval niet het idee een huis onder je kont te hebben. Dat zullen ze met deze wel weer verbeterd hebben.
Dit past beter bij de huidige S, al met al, niet verkeerd.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Het lijkt me voorzich spreken dat ie goed vooruit wil! Wat wil je met die scheepsmotoren erin! De CL 500 levert al 388 pk en 530 Nm!
De CL 600 doet daar nog een schepje bovenop, deze komt tot 517 pk en 830 Nm!
Mercedes kennende gaan ze ook nog met krankzinnige AMG uitvoeringen komen, reken maar op de CL 65 AMG, met 12 cilinder Biturbomotor met om en nabij de 620 pk en ruim 1000 Nm.
De CL 600 doet daar nog een schepje bovenop, deze komt tot 517 pk en 830 Nm!
Mercedes kennende gaan ze ook nog met krankzinnige AMG uitvoeringen komen, reken maar op de CL 65 AMG, met 12 cilinder Biturbomotor met om en nabij de 620 pk en ruim 1000 Nm.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Red76
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
MauSeR35
- Geregistreerd lid