Nieuwe Mercedes CL

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Nieuwe Mercedes CL

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 17:02

Tja, moeten we dit nu een mooie auto gaan vinden? Vind hem er nog al vreemd uitzien, nee, doe mij maar een S-Klasse!

Ohja, de 'instapper' de CL500 is er vanaf 150.000 euro, voor 212.000 euro rijdt je weg in de CL600.

Meer info via deze link:
http://www.autowereld.com/autonieuws/de ... tikel=3575

Groet,
Sjoerd

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 17:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 17:06

Op de onderste foto staat ie wel erg hoog op z'n poten :? Vind de vorige CL toch stukken sierlijker...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 26 jun, 2006 17:18

sorry sjoerd, ;-(+ , wat een model zeg!, ziet er niet uit man ! ( van buiten) opzichtig ding, :bluechin: dan liever een BMW.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 26 jun, 2006 17:19

Nu nog een mooie Benz.. volgend jaar helaas een pooierwagen..

Alleen die velgen doen mij een beetje denken aan US Turbo's.. :bluesleep: Maar daar zullen ze in mijn buurt ook wel een oplossing voor hebben. Dat worden dus verchroomde 22" glimmertjes..

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 26 jun, 2006 17:22

Wouter schreef:Nu nog een mooie Benz.. volgend jaar helaas een pooierwagen..

Alleen die velgen doen mij een beetje denken aan US Turbo's.. :bluesleep: Maar daar zullen ze in mijn buurt ook wel een oplossing voor hebben. Dat worden dus verchroomde 22" glimmertjes..
Vind het nu al een pooierbak. :!:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 17:39

Vind het geen pooierbak, maar ook niet mooi. Het model voor het laatste model is pas een pooierbak! Stamt nog uit de tijd dat Mercedes pas écht fout was! :P

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 26 jun, 2006 17:39

Uiteraard zijn er voor het interieur verschillende dessins verkrijgbaar, dan wordt ik ook wat vrolijker, dat hout is een beetje té.

En ja, als het net zo rijdt als de vorige, daar is niks mis mee!! Onvoorstelbaar hoe een 2000 kilo zware auto, toch zo vlot van z'n plek komt en communicatief stuurt, je hebt in ieder geval niet het idee een huis onder je kont te hebben. Dat zullen ze met deze wel weer verbeterd hebben.

Dit past beter bij de huidige S, al met al, niet verkeerd.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 17:50

Het lijkt me voorzich spreken dat ie goed vooruit wil! Wat wil je met die scheepsmotoren erin! De CL 500 levert al 388 pk en 530 Nm! :shock:

De CL 600 doet daar nog een schepje bovenop, deze komt tot 517 pk en 830 Nm! :shock: :shock:
Mercedes kennende gaan ze ook nog met krankzinnige AMG uitvoeringen komen, reken maar op de CL 65 AMG, met 12 cilinder Biturbomotor met om en nabij de 620 pk en ruim 1000 Nm.

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » ma 26 jun, 2006 18:54

Laat ze eerst maar eens een goede automatenbak maken :twisted:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 26 jun, 2006 18:58

Eh, ehm, tja.
leuke... Lexus?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 19:03

Een goede automatenbak? Hmmm, ik dacht dat de 7G versnellingsbak zo'n beetje aan de top stond tegenwoordig :roll: Tenminste als ik het zo lees in verschillende bladen...

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » ma 26 jun, 2006 19:05

sjoerdk schreef:Een goede automatenbak? Hmmm, ik dacht dat de 7G versnellingsbak zo'n beetje aan de top stond tegenwoordig :roll: Tenminste als ik het zo lees in verschillende bladen...
Klopt, werkt prima op een S320, S400cdi is een probleem :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 26 jun, 2006 19:07

Tja, wat wil je met die scheepsmotor in het vooronder, dan wordt het natuurlijk allemaal een stuk zwaarder belast! De S400 CDI heeft 250 pk en 560 Nm!

MauSeR35
Geregistreerd lid

Bericht door MauSeR35 » ma 26 jun, 2006 19:22

koplampen lijken wle uit een bmw te komen, is weer een gedrocht geworden naar mijn idee, maar maakt niet uit, ik kan hem toch nooit betalen dus ik hoor ook niet bij de doelgroep :x

Plaats reactie