Videoclip Paris Hilton

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
taaffert
Geregistreerd lid

Videoclip Paris Hilton

Bericht door taaffert » do 15 jun, 2006 20:26

Dit wilde ik jullie toch niet onthouden. Paris Hilton heeft een single opgenomen en ook maar meteen een videoclip erbij opgenomen.

Jullie mening graag!!

Dit is de mijne:
Leuk nummer, doet me wat beat betreft een beetje denken aan UB40. Ze zal wel een hoop zanglessen gevolgd hebben, want het klinkt nog best goed ook. Of de techniek is eraan te pas gekomen. Ik vermoed dat dit een prima zomerhit gaat worden.
Kortom leuke plaat met een mooi modepopje in de hoofdrol (helaas niks af te zeiken)

Ik kreeg dit trouwens binnen in mijn email. Ik heb de persoonlijkheidscode er maar even afgehaald. Anders denkt men zo dat ik `m tig keer ga kijken ;)

De link --> Klikkerdeklak

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » vr 16 jun, 2006 0:27

Oprechte mening:

Denk dat je gelijk hebt met UB40 (bewerkt sample Kingston Town), met een beetje LaidBack saus en wat Pretender-achtige backsounds. Is dus een beetje als een Kia Magentis: van alles een beetje en per saldo helemaal niets.

Maar ben misschien al een beetje te oud voor zomerhitjes; stam uit de Lambada-tijd :wink:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 16 jun, 2006 6:24

pre definitie slecht...P H roept bij mij meteen irritatie op ...lekker om de dag te beginnen dus.. :evil: :wink:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 16 jun, 2006 9:20

ZUM KOTZEN :twoguns:

En dit wordt geen hit.

Om een plaatje te maken hoef je tegenwoordig niet meer te kunnen zingen. Een mooi popje zingt zo vals als een kraai iets in, de computer gaat er mee aan de slag, tadaa, hardstikke zuiver ingezongen opeens... :?

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » vr 16 jun, 2006 9:28

DaVinz schreef:P H roept bij mij meteen irritatie op ...lekker om de dag te beginnen dus..
Vandaar dat je dit topic leest... :lol: :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 16 jun, 2006 9:54

ik krijg al jeuk als ik UB40 lees... dus laat maar lekker zitten,. beetje jammer, want wat je ook van PH vindt, een beetje nuttige 'carriere' is haar wel te gunnen ;-).

als het nou wat meer Kelly Clarkson gehalte had kwam het tenminste nog een beeeetje in de buurt.

ik ga weer verder met Charlotte Martin (I'm Normal, Please Date Me), en Vanessa Carlton (fantastische versie van Where The Streets Have No Name)

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 16 jun, 2006 11:23

Ze zingt op een manier die mij niet aanstaat. Overdreven, maar ik weet niet in wat. Gemaakt, dat sowieso.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 16 jun, 2006 11:23

Ik heb de clip niet afgekeken.
:thinkof:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 16 jun, 2006 11:35

jelger schreef:ik krijg al jeuk als ik UB40 lees... dus laat maar lekker zitten,. beetje jammer, want wat je ook van PH vindt, een beetje nuttige 'carriere' is haar wel te gunnen ;-).

als het nou wat meer Kelly Clarkson gehalte had kwam het tenminste nog een beeeetje in de buurt.

ik ga weer verder met Charlotte Martin (I'm Normal, Please Date Me), en Vanessa Carlton (fantastische versie van Where The Streets Have No Name)
UB40, dat kalende reggeacollectief dat enkel nog in het 'has-beencircuit' tourt, bedoel je?

Kelly Clarkson?

;-(+

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 16 jun, 2006 11:53

haha.. en de rest waag je je maar niet aan? :P

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 16 jun, 2006 11:59

jelger schreef:haha.. en de rest waag je je maar niet aan? :P
Je bedoelt Paris Hilton?
Nee, goed geraden 8).

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 16 jun, 2006 12:15

de andere namen die ik noemde :P

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » vr 16 jun, 2006 12:22

:offtopic:

:computer1: Ik zeg: Ilse de Lange :singer: gisteren in Paradiso: :applause:

Top! Wàt een stem...

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 16 jun, 2006 12:28

Ewout900 schreef::offtopic:

:computer1: Ik zeg: Ilse de Lange :singer: gisteren in Paradiso: :applause:

Top! Wàt een stem...
Eén van de weinige dingen waar de Nederlanders op muzikaal vlak trots op mogen zijn :o .
de andere namen die ik noemde
Vanessa Carlton haar versie van 'Where the streets...' heb ik nog niet gehoord.
Die andere naam ken ik niet, maar ik ben met dat soort (hitparade?)muziek echt niet bezig.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 16 jun, 2006 12:47

nu sla je de plank echt mis Saabmans .. "dat soort hitparade muziek" :shock:

als Charlotte Martin en Vanessa Carlton iets niet zijn, is het hitparade muziek.. en een beetje gezellige kleine live show geven kunnen ze tenminste, met hun prettig gestoorde geest. ;)

PH, kan daar nooit aan tippen nee. en KC waarschijnlijk ook niet:P

Plaats reactie