Nu hoor ik een reclame dat de Opel rijder mag kamperen met zijn oranje tent op het voetbalveld van de Kuip geloof ik. Dan zie ik ineens een oranje bruine Ascona voor me
Gelukkig Opel is weer wat het altijd geweest is

Je hoeft niet eens in een opel te rijden... Heb me gelijk aangemeld, heb toch een Opel motor?mailmichiel schreef: Nu hoor ik een reclame dat de Opel rijder mag kamperen met zijn oranje tent op het voetbalveld van de Kuip geloof ik. Dan zie ik ineens een oranje bruine Ascona voor me![]()
Gelukkig Opel is weer wat het altijd geweest is

Als je sig klopt heb je een 2.2 diesel, en da's een Isuzu blok.harolddevries schreef:Je hoeft niet eens in een opel te rijden... Heb me gelijk aangemeld, heb toch een Opel motor?

Mwa, hier overschat je me een beetje hoor! Haha. Ik heb weinig met voetbal, maar kan het me ergens ook wel weer indenken. Wellicht leuk om te weten: de eerste weken is het partnership met Feyenoord door het communicatie-team gecoördineerd. Om dit verder te professionaliseren is er iemand aangenomen die zich puur bezig houdt met dit partnership. Dat is dan ook daadwerkelijk een Feyenoord-fan. Ondanks dat jij vindt dat het niet altijd even succesvol is, wordt er wel alles aan gedaan om een complexe samenwerking zoals met Feyenoord goed te laten verlopen. Het blijft gevoelig natuurlijk.levensnevel schreef:[...]Maar zoals je ongetwijfeld weet ligt voor de echte Feyenoord fan alles wat ook maar enigszins naar Amsterdan riekt erg gevoelig.[...]

Daar gaat het (imho) dus precies mis. Ze zijn niet premium en ze kunnen zich niet meten met de Duitse 3. Dus probeer dat dan ook niet maar richt je op het segment waar je 'thuishoort', dat van de huisvadersknakenbakken (=veel value for money). Een BMW rijder wil ook value for money, maar kijkt minder naar de prijs dan een Opel/Skoda/Renault koper. De Opel Insignia vind ik beslist geen verkeerde auto maar om nou te zeggen dat hij de concurrentie aan kan met de Duitse 3, nee. Denk dat er veel meer marktaandeel te halen is tussen de andere niet-premium value for money merken zoals Skoda, Renault, Seat, enz.MichelSchreurs schreef:Zoals je schrijft, het is inderdaad de bedoeling van de slogan 'Opel maakt Duits rijden bereikbaar' dat de consument Opel in het zelfde rijtje plaatst als de Duitse Drie. Natuurlijk is Opel wat minder 'priemijum' maar het zijn naar mijn mening goede auto's met een mooie afwerking, die zeer veel waar voor hun geld bieden. De nieuwe design-stroming bevalt mij ook wel, maar dat is persoonlijk.
Ik denk niet dat de prijs in deze de bepalende factor is. Een BMW rijder wil value for money, maar wil meer value dan een opel/skoda kan bieden en is bereid daar de bijbehorende money voor te betalen. En dat maakt een auto premium.Sapphire schreef:Een BMW rijder wil ook value for money, maar kijkt minder naar de prijs dan een Opel/Skoda/Renault koper.