Oldtimer weg n.a.v. Mrb 1-1-14
-
sander69
- Donateur (2x)

Oldtimer weg n.a.v. Mrb 1-1-14
Ik ben benieuwd wie er overweegt om zijn oldtimer ( op gas ) weg te doen na 1 januari 2014 i.v.m. de nieuwe Mrb regeling?
ik zit er zelf wel aan te denken namelijk.
ik zit er zelf wel aan te denken namelijk.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: Oldtimer weg n.a.v. Mrb 1-1-14
Hoeveel nog, hoeveel topics nog ivm die MRB...
-
Robbert
- Donateur (6x)

Misschien kunnen de mods daar iets aan doen.
-
sander69
- Donateur (2x)

Sjonge jonge wat een kleuters.
Als je het niet interessant vind, lees je het toch niet.
Lekker volwassen, zo'n reactie zeg
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Niet gelijk boos worden joh. Er lopen idd al best wel wat topics over dit onderwerp. Bijv: viewtopic.php?p=1483194#p1483194" onclick="window.open(this.href);return false;
Om antwoord te geven op je vraag: ik zelf twijfel er niet over om ook maar iets weg te doen vanwege deze wetswijziging.
Om antwoord te geven op je vraag: ik zelf twijfel er niet over om ook maar iets weg te doen vanwege deze wetswijziging.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Hoe was dat spreekwoord ook al weer: iets met een pot en een ketel die elkaar iets verwijten.sander69 schreef:Sjonge jonge wat een kleuters.
-
johnb52
- Donateur (7x)

sander69 schreef:Sjonge jonge wat een kleuters.
Blijkbaar vind je het zelf ook niet interessant, anders had je die topics wel geopend en gelezen
-
op
- Donateur (4x)

On topic:
Ik rij er 5-7.000 km per jaar mee. Bij 7.000 km kost mij dat dus 700 Euro ten opzichte van lpg, en mag ik ook nog 120 euro betalen en drie maanden niet rijden.
LPG houden kost 1.236 euro per jaar MRB
Dus als ik er mee door ga met het LPG kost mij dat per saldo 1.236 - 700 - 120 = 416, dat is 35 euro per maand
Als ik er maar 5000 mee rij, is dat 200 euro meer, kom je op vijf tientjes.
Mwah, moet je daarvoor afscheid nemen van je hobby? 'k dacht het niet
Ik rij er 5-7.000 km per jaar mee. Bij 7.000 km kost mij dat dus 700 Euro ten opzichte van lpg, en mag ik ook nog 120 euro betalen en drie maanden niet rijden.
LPG houden kost 1.236 euro per jaar MRB
Dus als ik er mee door ga met het LPG kost mij dat per saldo 1.236 - 700 - 120 = 416, dat is 35 euro per maand
Als ik er maar 5000 mee rij, is dat 200 euro meer, kom je op vijf tientjes.
Mwah, moet je daarvoor afscheid nemen van je hobby? 'k dacht het niet
-
sander69
- Donateur (2x)

ik ga 313,- per kwartaal betalen voor mn 99 op gas...
terwijl het mn 4e auto is en ik er haast niet in stuur.... vandaar dat ik twijfel..
zit ook te denken om hem per 1 januari te schorsen, totdat de stichting vrijstelling oldtimer de rechtspraak aangespannen heeft...
Europees gezien is het overal 30 jaar en Nederland maakt er ''even' 40 jaar van...
Europese wetgeving gaat toch voor Nl wetgeving?
terwijl het mn 4e auto is en ik er haast niet in stuur.... vandaar dat ik twijfel..
zit ook te denken om hem per 1 januari te schorsen, totdat de stichting vrijstelling oldtimer de rechtspraak aangespannen heeft...
Europees gezien is het overal 30 jaar en Nederland maakt er ''even' 40 jaar van...
Europese wetgeving gaat toch voor Nl wetgeving?
-
evo
- Donateur (2x)

Volgens mij heeft Europa alleen richtlijnen... En doet elk land zo'n beetje wat em uit komt. Anders waren we ook al een tijdje van de bpm af geweest...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
-
sander69
- Donateur (2x)

evo schreef:Volgens mij heeft Europa alleen richtlijnen... En doet elk land zo'n beetje wat em uit komt. Anders waren we ook al een tijdje van de bpm af geweest...
dat is minder....
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Al een donatie gedaan?sander69 schreef:zit ook te denken om hem per 1 januari te schorsen, totdat de stichting vrijstelling oldtimer de rechtspraak aangespannen heeft...
-
rvt
- Geregistreerd lid
Van de week nog de "voorlopig" laatste km's mee gereden
, brengt het totaal dit jaar op 1600 km.
Zojuist geschorst, met de groetjes aan Frans W.
Nu eerst even lekker op vakantie en dan zien we wel weer verder als ik terug ben
Zojuist geschorst, met de groetjes aan Frans W.
Nu eerst even lekker op vakantie en dan zien we wel weer verder als ik terug ben