ANWB Verkoopservice
-
Robbert
- Donateur (6x)

ANWB Verkoopservice
Heeft iemand ervaring met de ANWB Verkoopservice?
http://www.anwb.nl/auto/koop-en-verkoop ... oopservice
Ik probeerde zojuist voor een familielid een indicatie te krijgen op een auto uit 1998 (geen Saab). Het hele systeem springt op tilt. En als ik het dan opnieuw probeer dan zegt "de computer" dat ik al een kenteken heb ingevoerd. Dus daar kom ik niet verder mee.
Heeft iemand ervaringen hiermee en met de hoogte van een gegarandeerd bod etc?
http://www.anwb.nl/auto/koop-en-verkoop ... oopservice
Ik probeerde zojuist voor een familielid een indicatie te krijgen op een auto uit 1998 (geen Saab). Het hele systeem springt op tilt. En als ik het dan opnieuw probeer dan zegt "de computer" dat ik al een kenteken heb ingevoerd. Dus daar kom ik niet verder mee.
Heeft iemand ervaringen hiermee en met de hoogte van een gegarandeerd bod etc?
-
ZSR
- Donateur (3x)

Re: ANWB Verkoopservice
Eh wil je mijn ongenuanceerde mening? RUK en niet betalen!!
-
Robbert
- Donateur (6x)

Betalen zo ie zo niet.
Kan je wat verder uitweiden over je ervaringen? (hoewel de strekking al wel duidelijk is).
Kan je wat verder uitweiden over je ervaringen? (hoewel de strekking al wel duidelijk is).
-
elrenegado
- Geregistreerd lid
nou die waarde indicatie is iig wel heel laag....
voor mijn 2003, 2.2 tid met 209dkm NAP geeft die een waarde van 1400 euro aan.. (niet dat ik hem wil verkopen trouwens )
voor mijn 2003, 2.2 tid met 209dkm NAP geeft die een waarde van 1400 euro aan.. (niet dat ik hem wil verkopen trouwens )
-
Redi
- In memoriam †
Het systeem werkt met aangesloten autohandelaren, die ongezien bieden op de auto's, uitgaand van de ingevoerde gegevens. Het hoogste bod is bindend, maar is wel een handelsprijs en dus zal dit vrij laag zijn. Mocht de auto niet overeenkomen met de ingevoerde gegevens, dan zal een handelaar de bieding in mogen trekken. Mocht je beslist van je auto af willen, dan vang je op deze manier wel wat pecunia, maar via de reguliere weg (MP, Forum, Speurders, etc) zal je meer kunnen krijgen, wat echter ook meer geduld zal vergen.
Rein
Rein
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik heb uit betrouwbare bronnen dat deze site aan jetcars gerelateerd is!johnb52 schreef:Zelfde als ikwilvanmijnautoaf.nl
-
johnb52
- Donateur (7x)

Niet alle autos gaan daarheen.
Zie post boven mij...
Zie post boven mij...
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Precies, jetcars is daar waarschijnlijk aangesloten. Ieder weldenkend mens kan begrijpen dat ze al die auto's doorstoten naar de handel (ANWB) want particuliere kopers zoeken kost veel te veel moeite en tijd. Er zit dus ook een keerzijde aan want dit systeem werkt alleen bij genoeg doorstroming. Straks staan alle handelaren vol en kan de ANWB z'n garantie weer intrekken.
De prijzen zullen natuurlijk heel laag zijn, ik denk dat ze voor een 900 classic, 9000 of 900 NG de oudijzer prijs net halen. Voor de meeste auto's zal de vergoeding veel te laag zijn, dus het heeft enkel zin als je er dringend vanaf moet en of absoluut dringend geld nodig hebt (en een veel te lage prijs op de koop toe neemt). Eigenlijk is het een soort "inruilen +", je krijgt nog minder geld en je bent niet verplicht een auto terug te kopen...
De prijzen zullen natuurlijk heel laag zijn, ik denk dat ze voor een 900 classic, 9000 of 900 NG de oudijzer prijs net halen. Voor de meeste auto's zal de vergoeding veel te laag zijn, dus het heeft enkel zin als je er dringend vanaf moet en of absoluut dringend geld nodig hebt (en een veel te lage prijs op de koop toe neemt). Eigenlijk is het een soort "inruilen +", je krijgt nog minder geld en je bent niet verplicht een auto terug te kopen...
-
Robbert
- Donateur (6x)

IK / mijn schoonmoeder hoeft er niet op stel en sprong af. Ik heb ook nog even zitten googlen op internet. Daar kom je voldoende reacties tegen van met name ontevreden mensen.
Nu weet ik ook wel dat tevreden klanten zich minder snel laten horen dan ontevreden maar het lijkt mij verstandiger om de auto op een nadere manier te verkopen.
Iemand nog interesse in een Nissan Micra?
Nu weet ik ook wel dat tevreden klanten zich minder snel laten horen dan ontevreden maar het lijkt mij verstandiger om de auto op een nadere manier te verkopen.
Iemand nog interesse in een Nissan Micra?
-
ZSR
- Donateur (3x)

Zou zeggen even googlen en je weet genoeg. Wordt je niet vrolijk van en de bandbreedte is breed en vaak is het echte bod daar nog 20-30% onder de onderste "breedte"
Als anwb lid ben ik tevreden over de wegenwacht en aankoopkeuring en fiets concepten, vind ik dat ze soms wat door slaan.
Winkels, verzekeringen..
En als het nu stiching/cooperate achtige prijzen voor en door leden zou zijn, heb ik het gevoel dat het gewone marktconforme tarieven in marketing is. Zo ook met die ik wil van mijn auto af achtige sites..
En om nog maar niet te spreken over de gigi korting die ik als "gouden" klant kan krijgen.. Maar eeehh
Schoenmaker...
Als anwb lid ben ik tevreden over de wegenwacht en aankoopkeuring en fiets concepten, vind ik dat ze soms wat door slaan.
Winkels, verzekeringen..
En als het nu stiching/cooperate achtige prijzen voor en door leden zou zijn, heb ik het gevoel dat het gewone marktconforme tarieven in marketing is. Zo ook met die ik wil van mijn auto af achtige sites..
En om nog maar niet te spreken over de gigi korting die ik als "gouden" klant kan krijgen.. Maar eeehh
Schoenmaker...
-
ingka
- Donateur (2x)

hier sluit ik mij bij aan. Het doorslaan was voor mij reden om de boel maar eens op te zeggen. De wijzer sloeg me wat te vaak door. Er worden forse winsten gemaakt over de rug van de leden die vervolgens in vage lobby projecten gestoken worden en enkele veel verdienende 'top managers'. Ook ken ik wat personeelsleden en als je niet bij de wegenwacht werkt, is zeer zeker geen top100 werkgever.Als anwb lid ben ik tevreden over de wegenwacht en aankoopkeuring en fiets concepten, vind ik dat ze soms wat door slaan.
-
odin1899
- Donateur

/offtopic
Dat KNAC clubblaadje vond ik ook een grote vooruitgang op het pak pleepapier wat de ANWB steeds op blijft sturen. Helaas, tot het KNAC clubblaadje samen ging met Carros. Ik voel me elke keer weer verder aangetrokken tot de NCPN als ik dat elitaire blad in huis krijg. Maar goed, altijd nog beter dan de caravans en rollators van de Kampioen.
Dat KNAC clubblaadje vond ik ook een grote vooruitgang op het pak pleepapier wat de ANWB steeds op blijft sturen. Helaas, tot het KNAC clubblaadje samen ging met Carros. Ik voel me elke keer weer verder aangetrokken tot de NCPN als ik dat elitaire blad in huis krijg. Maar goed, altijd nog beter dan de caravans en rollators van de Kampioen.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Net zo idioot als de verkoopservice (neigt naar oplichting, m.i.) vond ik ook de ANWB Pechprognose. Kwam er op neer dat als je auto niet zo jong meer was de pechprognose 100% bedroeg. Ze zijn echt doorgeslagen bij die club. Ben overigens wel lid vanwege de wegenwacht, maar ik twijfel er aan of ik dat nog wel nodig heb...
... met mijn 15 jaar oude Saab met 458.000 km op de klok
... met mijn 15 jaar oude Saab met 458.000 km op de klok
-
ZSR
- Donateur (3x)

Er zit daar een marketing club bij de anwb...tjonge tjonge tjonge Laten we zeggen dat ze niet van de wegenwacht vandaan komen en dat er een fijn bedrijfscultuurtje heerst.. Dit gecombineerd met de spam die ze over me heen gooien (idd caravans, rolators dekt het wel ja)...
Opsplitsen die hap. Als je zo graag commercieel wil zijn met alle leuke "ideeen" doe je dat maar bij zoiets als de bovag.
Eh dit was dus weer of topic, maar bedenk dan maar wat die site voor geweldigs is/niet kan zijn....
Opsplitsen die hap. Als je zo graag commercieel wil zijn met alle leuke "ideeen" doe je dat maar bij zoiets als de bovag.
Eh dit was dus weer of topic, maar bedenk dan maar wat die site voor geweldigs is/niet kan zijn....