Gumball

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Gumball

Bericht door taaffert » zo 30 apr, 2006 16:17

Wie gaat er ook naar de gumball?

Groet,

Eelco

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Gumball

Bericht door verde900 » zo 30 apr, 2006 16:51

taaffert schreef:Wie gaat er ook naar de gumball?
ook? ga jij dan?

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Gumball

Bericht door Manic » zo 30 apr, 2006 17:03

taaffert schreef:Wie gaat er ook naar de gumball?

En dat is?

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 30 apr, 2006 17:04

Manic schreef:
taaffert schreef:Wie gaat er ook naar de gumball?
En dat is?
een partijtje achterlijk knallen voor debielen met dure auto's

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 30 apr, 2006 17:05

verde900 schreef:knallen voor debielen met dure auto's
Ik was er al een beetje bang voor. Nee dus!

Greetz,

Dennis

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 30 apr, 2006 17:06

Ben net een weekje weg geweest en mocht constateren dat over 2100km ik 1:18,7 gereden heb, daar heb ik meer lol aan.
Daar zat snelweg met max. 130km/uur bij en wat stadsverkeer.

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 30 apr, 2006 18:06

Manic schreef:
verde900 schreef:knallen voor debielen met dure auto's
Ik was er al een beetje bang voor. Nee dus!

Greetz,

Dennis
Nou nou nou, zo kant ie wel weer hé!

Ja ik ga zometeen. Lekker achterlijk erheen knallen. :twisted:

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 30 apr, 2006 18:11

taaffert schreef:
Manic schreef:
verde900 schreef:knallen voor debielen met dure auto's
Ik was er al een beetje bang voor. Nee dus!
Nou nou nou, zo kant ie wel weer hé!
Ja ik ga zometeen. Lekker achterlijk erheen knallen. :twisted:
Volgens mij gaf ik met exact de juiste woorden de Gumball weer.

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 30 apr, 2006 18:12

verde900 schreef:
taaffert schreef:
Manic schreef: Ik was er al een beetje bang voor. Nee dus!
Nou nou nou, zo kant ie wel weer hé!
Ja ik ga zometeen. Lekker achterlijk erheen knallen. :twisted:
Volgens mij gaf ik met exact de juiste woorden de Gumball weer.
Buiten dat ik me geen debiel voel, dank je wel :shock:

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 30 apr, 2006 18:13

taaffert schreef:
verde900 schreef:
taaffert schreef: Nou nou nou, zo kant ie wel weer hé!
Ja ik ga zometeen. Lekker achterlijk erheen knallen. :twisted:
Volgens mij gaf ik met exact de juiste woorden de Gumball weer.
Buiten dat ik me geen debiel voel, dank je wel :shock:
Rijdt je zelf mee in het daar normaal geachte tempo?

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 apr, 2006 18:57

Gumball lijkt me wel leuk, beetje scheuren door landen in Europa in exorbitant dure auto's 8)
Het zijn natuurlijk een stelletje achterlijke debielen, dat geef ik toe, maar toch, het idee is niet onaardig.
Heb wel eens een filmpje ervan gezien, iemand in een Lamborghini Murcielago werd in Engeland z'n rijbewijs al afgenomen, omdat hij met dik 300 over de snelweg reed :shock: :D

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 30 apr, 2006 19:01

sjoerdk schreef:Gumball lijkt me wel leuk, beetje scheuren door landen in Europa in exorbitant dure auto's 8)
Het zijn natuurlijk een stelletje achterlijke debielen, dat geef ik toe, maar toch, het idee is niet onaardig.
Heb wel eens een filmpje ervan gezien, iemand in een Lamborghini Murcielago werd in Engeland z'n rijbewijs al afgenomen, omdat hij met dik 300 over de snelweg reed :shock: :D
Zal wel als zeikerd versleten gaan worden maar waar gaat zo'n snelheid op de openbare weg nu over? zeker in een land waar men een max. snelheid kent van 130km/uur is het compleet gestoord en mag men van mij ook wel een gevangenisstraf geven.

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 apr, 2006 19:02

Eigenlijk ben ik het volkomen met je eens, voor een potje racen ga je maar naar het circuit, en breng je niet andere weggebruikers in gevaar door als een idioot over Europese wegen te gaan knallen in Ferrari's en dat soort spul.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » zo 30 apr, 2006 19:52


Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 apr, 2006 20:34

Tjonge jonge, wat een stelletje hufters zijn dat zeg, als je ziet hoe die Porsche inhaalt, eikel. Sorry hoor, maar als jij nou met pech op de vluchtstrook staat, en er komt een Porsche aanrazen met 250 km/h, dan is het echt afgelopen hoor.
Ze moeten die race gewoon verbieden, laten ze die hufters maar lekker op het circuit blazen, of ze hun rijbewijs afnemen.

Plaats reactie