Gumball
-
verde900
- Donateur

Re: Gumball
ook? ga jij dan?taaffert schreef:Wie gaat er ook naar de gumball?
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: Gumball
taaffert schreef:Wie gaat er ook naar de gumball?
En dat is?
-
verde900
- Donateur

-
Manic
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Rijdt je zelf mee in het daar normaal geachte tempo?taaffert schreef:Buiten dat ik me geen debiel voel, dank je welverde900 schreef:Volgens mij gaf ik met exact de juiste woorden de Gumball weer.taaffert schreef: Nou nou nou, zo kant ie wel weer hé!
Ja ik ga zometeen. Lekker achterlijk erheen knallen.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Gumball lijkt me wel leuk, beetje scheuren door landen in Europa in exorbitant dure auto's
Het zijn natuurlijk een stelletje achterlijke debielen, dat geef ik toe, maar toch, het idee is niet onaardig.
Heb wel eens een filmpje ervan gezien, iemand in een Lamborghini Murcielago werd in Engeland z'n rijbewijs al afgenomen, omdat hij met dik 300 over de snelweg reed

Het zijn natuurlijk een stelletje achterlijke debielen, dat geef ik toe, maar toch, het idee is niet onaardig.
Heb wel eens een filmpje ervan gezien, iemand in een Lamborghini Murcielago werd in Engeland z'n rijbewijs al afgenomen, omdat hij met dik 300 over de snelweg reed
-
verde900
- Donateur

Zal wel als zeikerd versleten gaan worden maar waar gaat zo'n snelheid op de openbare weg nu over? zeker in een land waar men een max. snelheid kent van 130km/uur is het compleet gestoord en mag men van mij ook wel een gevangenisstraf geven.sjoerdk schreef:Gumball lijkt me wel leuk, beetje scheuren door landen in Europa in exorbitant dure auto's![]()
Het zijn natuurlijk een stelletje achterlijke debielen, dat geef ik toe, maar toch, het idee is niet onaardig.
Heb wel eens een filmpje ervan gezien, iemand in een Lamborghini Murcielago werd in Engeland z'n rijbewijs al afgenomen, omdat hij met dik 300 over de snelweg reed![]()
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Tjonge jonge, wat een stelletje hufters zijn dat zeg, als je ziet hoe die Porsche inhaalt, eikel. Sorry hoor, maar als jij nou met pech op de vluchtstrook staat, en er komt een Porsche aanrazen met 250 km/h, dan is het echt afgelopen hoor.
Ze moeten die race gewoon verbieden, laten ze die hufters maar lekker op het circuit blazen, of ze hun rijbewijs afnemen.
Ze moeten die race gewoon verbieden, laten ze die hufters maar lekker op het circuit blazen, of ze hun rijbewijs afnemen.