Auto huren in Zweden
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Auto huren in Zweden
Naast de gebruikelijke autoverhuurbedrijven die op alle vliegvelden te vinden zijn zoek ik een goedkoper alternatief. Ik weet dat bijvoorbeeld OKQ8 ook auto's verhuurt maar hoe werkt dit ? Iemand wat tips o.i.d ?
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: Auto huren in Zweden
Dat werkt heel goed en gaat precies zo als in Nederland. Reserveren of op goed geluk ter plekke wat regelen, papieren invullen, betalen en rijden maar.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Bij sommige reserveringen is het verplicht om een persoonsnummer in te vullen, dat gaat niet lukken dus. Dat maakt een reservering doen wél lastig 
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Daarvoor zal voor buitenlanders/toeristen toch wel een mouw aan te passen zijn en een alternatief voor zijn.
FF vragen ter plaatse.
FF vragen ter plaatse.
-
verde900
- Donateur

het rijbewijs van een Nederlander geeft ook veel meer credits dan dat van een Balt of een Pool
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Dat is juist het probleem als je het e.e.a. vanaf thuis regelen wilt: dan ben je nog niet ter plaatseedwardk schreef:Daarvoor zal voor buitenlanders/toeristen toch wel een mouw aan te passen zijn en een alternatief voor zijn.
FF vragen ter plaatse.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Mijn advies is bellen, werkt veel directer en makkelijker dan via internet reserveren waarbij je soms idd niet kan doorgaan zonder bepaalde gegevens in te vullen.