Zijn er nog steeds Amerikanen die er in trappen!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
ralph12
Geregistreerd lid

Zijn er nog steeds Amerikanen die er in trappen!

Bericht door ralph12 » wo 22 feb, 2006 21:15

Dear beloved in the Lord,

You may be surprised to receive this letter from me since you do not know me personally. The purpose of my introduction is that I am Mrs.Sandra Bohiri, a widow to Late Casimir Bohiri. I am now a new Christian convert, suffering from long time cancer of the breast. I got your contact through network online hence I decided to write you. My late husband was killed during the Gulf war, and during the period of our marriage we had a son who was also killed in a cold blood during the Gulf war.

My late husband was very wealthy and after his death, I inherited all his business and wealth. My personal physician told me that I may not live for more than six months and I am so scared about this. So,I now decided to divide part of this wealth, by contributing
to the development of philanthropism in Africa, America,Europe and Asian Countries.This mission which will no doubt be tasking had made me to recently relocated to Cote d' Ivoire, Africa where I live presently.

I am willing to donate the sum of $4,500,000.00 Million US Dollars which was deposited a Security and Finance Company to you and your Church for the development of philanthropism and also as aids for the less privileged around you. Please note that, this
fund is lying in a Security Company in Cote d' Ivoire to enable you and your ministry,get this funds, contact me with the above email address,the transfer of the money in the name of you or your Church Please i want a uegent reply from you.

Lastly, I want you/our brethren in the Lord to be praying for me as regards my entire life and my health.

Yours in Christ,
Mrs Sandra Carole Bohiri

:roll:

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » do 23 feb, 2006 0:09

Stom van je Ralph,

nu ga ik lekker dat geld opstrijken...die arme vrouw had daarvoor alleen maar mijn rekeningnummer, credit cards en Pinnetjes nodig.

93 Estate 2.8, here we come !!!!

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 23 feb, 2006 1:02

Klassieke Nigerian Money Scam...

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 23 feb, 2006 3:06

waxle schreef:Klassieke Nigerian Money Scam...
Duidelijk niet kosher, maar hoe willen ze je gaan naaien dan?

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 23 feb, 2006 3:52

Oosthoek schreef:
waxle schreef:Klassieke Nigerian Money Scam...
Duidelijk niet kosher, maar hoe willen ze je gaan naaien dan?
Te banaal voor woorden, maar ze sturen je een mail waarin ze melden dat ze beschikken over een grote hoeveelheid geld/valuta/waardepapieren en dat ze iemand zoeken om ze te helpen bij de overdracht van dat geld. Tegen een vorstelijk percentage, natuurlijk. Als je toehapt, zullen ze je eerst vragen om een bedrag te storten voor de 'overdracht' of iets dergelijks, en als je dat eenmaal hebt gedaan, sturen de spreekwoordelijke kat.

Er is onlangs een setje van dat schorriemorrie in de kraag gevat volgens nu.nl: klikt u hier

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 23 feb, 2006 10:01

schorriemorrie - rifraf - schuim der natie - rapalje - geboefte - geteisem...

paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » do 23 feb, 2006 10:19

De nigerianen gebruiken ook nog een andere truc, die in Nederland niet zo goed werkt, omdat in het Nederlandse geldverkeer zo goed als geen gebruik wordt gemaakt van Bankcheques of Cheques aan Toonder!

Maar toen ik in Ierland woonde, waar net als in Engeland nog wel heel veel met gegarandeerde bankcheques wordt gewerkt, werd ik regelmatig gebombardeerd door obscure hotmail verzenders in super gebrekkig engels, die meldden dat ze mijn auto wilden kopen! Niks geen gemor van hoeveel km's en of er nog wat af kon, nee gewoon: we willen hem kopen, we sturen je een bank cheque op (!!!!) waarbij we ook de kosten voor het transport hebben gedaan. Een koerier of transporteur zou dan zogenaamd de auto komen ophalen, en of ik dan doodleuk die persoon dat extra bedrag zou willen betalen voor het transport en de auto meegeven!!

Tja, wat doe je dan natuurlijk..... de cheque afwachten :lol: Ik heb dan ook leuke verzameling kunstzinnig gekopieerde en vervalste cheques in mijn la liggen. Leuk voor de kleinkinderen.

Maar de moraal van het verhaal is natuurlijk, dat je nooit iemand moet vertrouwen die je met een cheque wil betalen en die dan als klap op de vuurpijl ook nog eens een hogere cheque uitschrijft, zognaamd voor de transportkosten, die jij dan misschien wel even zou kunnen voorschieten.

:shock:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Zijn er nog steeds Amerikanen die er in trappen!

Bericht door Wouter » do 23 feb, 2006 12:55

ralph12 schreef:a Security Company in Cote d' Ivoire
:-P+

Plaats reactie