En de netbeheerkosten zullen er niet minder om worden, dus de mensen die het niet kunnen opbrengen om te investeren om van het net af te raken zullen alleen maar meer gaan betalenSteve-O schreef: ↑wo 04 dec, 2019 11:00...Er mensen die helemaal al van het net af zijn. Wie een kuil graaft voor een ander ...
Algemene Rekenkamer: autobelastingen schieten hun doel voorbij
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Algemene Rekenkamer: autobelastingen schieten hun doel voorbij
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Net als dat gesodemieter met dat een Europa, dat kost de burger OOK klauwen met geld wat terugverdiend wordt door de overheid en het bedrijfsleven , en wij maar betalen"Kost de burger handen vol geld"
En de bedrijven maar mooie winsten draaien.Vyv schreef: ↑wo 04 dec, 2019 12:22En de netbeheerkosten zullen er niet minder om worden, dus de mensen die het niet kunnen opbrengen om te investeren om van het net af te raken zullen alleen maar meer gaan betalen![]()
-
93Rookie
- Donateur (3x)

Ik ben niet een linksaf activistMoeten we links- of rechtsaf,
Ik ben niet een rechtsaf activist
Ik ben een realist
Dan maar weer " Facts" zonder kleuring"Kost de burger handen vol geld"
De zelfstandigen aftrek gaat in stappen omlaag:
De ZZPér weet wat ik bedoel.
De kleine ondernemersregeling KOR voor de BTW gaat verdwijnen.
De kleine ondernemer weet wat ik bedoel.
De gemeentelijke WOZ belasting is het financiële sluitstuk voor uw Gemeente,
De huiseigenaar ziet in februari de jaarnota.
De dagelijkse boodschappen van 6% naar 9% BTW
Moeders vraagt meer Huishoud budget.
Er komt een fijnstof wegenbelasting variant
De dieselrijder weet wat ik bedoel.
Ik vul het als realist nog wel eens verder aan.
-
ReinO
- Donateur (2x)

De Speld -toch ff lachen ook vandaag- : ' Klaas Dijkhoff gaat de teveel gekregen sympathie teruggeven '.
Maar voor de goede orde, de burgers in Europa profiteren toch ook van de handelszone? Iedereen mag overal gaan werken en de
economie redden. Import is lekker laag binnen Europa, geen rare wisselkosten tijdens vakanties. Enz.
Het blijft een dingetje: 80% van de hypotheekrenteaftrek gaat naar de 20% duurste huizenbezitters. Die ontvangen meer dan alle uitkeringsgerechtigden
in Nederland. Wanneer stopt iedereen een keer met dat rechts stemmen?
Maar voor de goede orde, de burgers in Europa profiteren toch ook van de handelszone? Iedereen mag overal gaan werken en de
economie redden. Import is lekker laag binnen Europa, geen rare wisselkosten tijdens vakanties. Enz.
Het blijft een dingetje: 80% van de hypotheekrenteaftrek gaat naar de 20% duurste huizenbezitters. Die ontvangen meer dan alle uitkeringsgerechtigden
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Beetje demagogisch want dan zullen die 20% ook wel 80% van de WOZ belasting betalen en 80% van de hypotheekrente aan de banken vergoeden die dat vervolgens weer als dividend in de pensioenpotten gaan stoppen, enzovoorts enzovoorts. Disclaimer: ik stem niet rechtsReinO schreef: ↑do 05 dec, 2019 9:07Het blijft een dingetje: 80% van de hypotheekrenteaftrek gaat naar de 20% duurste huizenbezitters. Die ontvangen meer dan alle uitkeringsgerechtigden
-
ReinO
- Donateur (2x)

nee joh, die rente gaat rechtstreeks naar je rekening courant. en die woz waarde is voor de rijken een druppel op
een gloeiende plaat. Je kan er allerlei kwalificaties aan toekennen maar dit zijn gewoon feiten.
Alternatieve feiten:
- we werken zoveel
- we staan altijd klaar voor het werk 24-7
- ik heb nu 1 maal een belangrijke functie
- wat ik kan kan niemand anders
- ik wil een beveiligde buurt wonen
enz.
het dwaalt wel een beetje af van de autobelastingen die er ineens zouden zijn om het milieu te beschermen, en de accijns om kanker te bestrijden. Dat RIVM brengt op commando iets om de aandacht voor die zwalkers aan de macht af te leiden.
een gloeiende plaat. Je kan er allerlei kwalificaties aan toekennen maar dit zijn gewoon feiten.
Alternatieve feiten:
- we werken zoveel
- we staan altijd klaar voor het werk 24-7
- ik heb nu 1 maal een belangrijke functie
- wat ik kan kan niemand anders
- ik wil een beveiligde buurt wonen
enz.
het dwaalt wel een beetje af van de autobelastingen die er ineens zouden zijn om het milieu te beschermen, en de accijns om kanker te bestrijden. Dat RIVM brengt op commando iets om de aandacht voor die zwalkers aan de macht af te leiden.