De Duitse drie........
-
Maus71
- Donateur (3x)

Re: De Duitse drie........
Morgen naar Erfurt voor een proefrit. Indien de auto naar mijn zin is wordt het een 2010 BMW 330 D, half leer en handbak, in het grijs metallic. 
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Mooie auto ook met het M-stuurtje en andere M-goodies erop 
Hoor graag of het wat was!
Hoor graag of het wat was!
-
Maus71
- Donateur (3x)

Beetje saai aan de buitenkant, maardat vind ik niet erg ( iets met wolf en schaapskleren ) 
Over 1,5 uur weet ik het..
Over 1,5 uur weet ik het..
-
Maus71
- Donateur (3x)

Foto's heb ik niet. Maar wel een nette auto, alle boekjes compleet, keurig bijgehouden.
Auto loopt als een trein,is echt een diesel sportwagen ( 335 is uiteraard sneller), koppeling gaat wat zwaar en de bak is ff wennen ( mijn audi met 400K schakelt fijner).
Helaas was de geschaftsfuhrer al met weekend dus maandag weet ik pas of mijn bod geaccepteerd is.
Echt waar, ook voor de echte Saabisten, auto rijdt als een trein
Auto loopt als een trein,is echt een diesel sportwagen ( 335 is uiteraard sneller), koppeling gaat wat zwaar en de bak is ff wennen ( mijn audi met 400K schakelt fijner).
Helaas was de geschaftsfuhrer al met weekend dus maandag weet ik pas of mijn bod geaccepteerd is.
Echt waar, ook voor de echte Saabisten, auto rijdt als een trein
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Deze zou, op basis va mijn ervaringen met het merk, ook mijn voorkeur hebben. Of een 5 van de laatste generatie.Maus71 schreef:Echt waar, ook voor de echte Saabisten, auto rijdt als een trein
-
Maus71
- Donateur (3x)

Een 5 zou ik liever hebben, maar hier ben ik mee tevreden.
-
joep97
- Donateur

Deze vind ik heel erg mooi! Mede dankzij de kleurcombi natuurlijk! Met bpm gaat hij wel ver over de 25000,- heen, ben ik bang.
Mocht je bod geaccepteerd zijn, veel plezier met je nieuwe wagen!
Mocht je bod geaccepteerd zijn, veel plezier met je nieuwe wagen!
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Heerlijke auto.
In het onvolprezen België zou dit volgende kosten met zich meebrengen:
Belasting op de inverkeersstelling (BIV, eenmalig): € 3469,90 .
Wegentaks: € 760,58 / jaar .
Verzekering: afhankelijk van je Bonus/Malus, maar met zoveel kW zit je al snel aan pakweg € 5-600 / jaar, als je geen "omnium" neemt.
Slechts ter vergelijking en vatbaar voor correctie, wellicht.
In het onvolprezen België zou dit volgende kosten met zich meebrengen:
Belasting op de inverkeersstelling (BIV, eenmalig): € 3469,90 .
Wegentaks: € 760,58 / jaar .
Verzekering: afhankelijk van je Bonus/Malus, maar met zoveel kW zit je al snel aan pakweg € 5-600 / jaar, als je geen "omnium" neemt.
Slechts ter vergelijking en vatbaar voor correctie, wellicht.
-
joep97
- Donateur

De BPM komt volgens deze berekening uit op 6000,-. Dan komt de totaalprijs dus rond de 29000,- te liggen.
-
Maus71
- Donateur (3x)

Mooi maar te duur, ik ga voor deze: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar" onclick="window.open(this.href);return false;
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Lijkt me een heerlijke wagen. Ik vond de 320d (efficient dynamics) al prettig rijden, met deze heb je nog vermogen ook. Km stand ook helemaal niet verkeerd!