Surseance voor Kroymans Corp. edit: per 01-04-09 failliet
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
inpro
- Geregistreerd lid
Je hebt natuurlijk gelijk, dat was mij ook wel bekend (rijd vanaf 1975/76 saab). Ik heb me alleen,kort door de bocht, wat chauvinistisch uitgedrukt.verde900 schreef:[]SAAB NL ook bekend als AIM (Auto Import Maatschappij) was altijd een onderdeel van de ARM ( Amsterdamse Rijtuig Maatschappij) deze heeft "ooit" al haar automotive activiteiten overgedaan aan Kroymans, SAAB NL is als SAAB importeur nooit een zelfstandige onderneming geweest
-
Janssen
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
ja zo zie je maar weer, er is altijd een oplossing 
vond het trouwens wel raar, dat mijn specialist vandaag zei al geen onderdelen meer te kunnen bestellen bij de importeur. Ik dacht hier te lezen dat importeurschap Saab er niet onder viel, als ik op hun site kijk wel degelijk onder Kroymans Corporation....
vond het trouwens wel raar, dat mijn specialist vandaag zei al geen onderdelen meer te kunnen bestellen bij de importeur. Ik dacht hier te lezen dat importeurschap Saab er niet onder viel, als ik op hun site kijk wel degelijk onder Kroymans Corporation....
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Misschien wil Kroymans je wel hebben als verkoper Verde, jij hebt in de gauwigheid toch ff zo'n americaans misbaksel verkocht en de schade teruggebracht totverde900 schreef:is het probleem net toch even afgenomen tot € 999.970.000,--
negenhonderdnegenennegentigmiljoennegenhonderdenzeventigduizend euri's
-
verde900
- Donateur
