Surseance voor Kroymans Corp. edit: per 01-04-09 failliet

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » zo 22 mar, 2009 10:12

Verbazingwekkend hoeveel verstand van zaken hier dan weer plots huist. Ff sturen hoor, we zijn bijna aan wal. :green_blah:

Gebruikersavatar
Wassink
Geregistreerd lid

Bericht door Wassink » zo 22 mar, 2009 12:27

[] :thinkof:

Gebruikersavatar
inpro
Geregistreerd lid

Bericht door inpro » zo 22 mar, 2009 21:41

verde900 schreef:[]SAAB NL ook bekend als AIM (Auto Import Maatschappij) was altijd een onderdeel van de ARM ( Amsterdamse Rijtuig Maatschappij) deze heeft "ooit" al haar automotive activiteiten overgedaan aan Kroymans, SAAB NL is als SAAB importeur nooit een zelfstandige onderneming geweest
Je hebt natuurlijk gelijk, dat was mij ook wel bekend (rijd vanaf 1975/76 saab). Ik heb me alleen,kort door de bocht, wat chauvinistisch uitgedrukt.

Gebruikersavatar
Janssen
Geregistreerd lid

Bericht door Janssen » di 24 mar, 2009 20:54

Slechts nieuws inderdaad! Je zult er maar werken ....

We houden weinig dealers over, of je daar blij mee moet zijn betwjfel ik.

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 24 mar, 2009 21:02

hij komt ongeveer € 1.000.000.000,-- tekort op dit moment, dit o.a. door grote voorraden (3000 stuks) onverkochte Yanks, geen fijn perspectief

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 24 mar, 2009 21:17

Whowww! Da's geen kattepis :shock:

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 24 mar, 2009 21:18

Nee, das 1 miljard :wink:

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 24 mar, 2009 21:26

3000 Cadillacs maar ook Hummers en Corvettes zijn een echt probleem, daar pist (om even in die trent te blijven) ook echt geen hond meer tegenaan

Gebruikersavatar
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » di 24 mar, 2009 21:34

das failliet

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 24 mar, 2009 21:40

ArjenH schreef:das failliet
wil zo'n Zweedse Caddy estate met een 1.9JTD wel hebben, biedt vast € 10.000,--

Gebruikersavatar
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » di 24 mar, 2009 21:41

doe mij maar voor 20K een cadillac STS

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 24 mar, 2009 21:43

ArjenH schreef:doe mij maar voor 20K een cadillac STS
is het probleem net toch even afgenomen tot € 999.970.000,--

Gebruikersavatar
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » di 24 mar, 2009 21:49

ja zo zie je maar weer, er is altijd een oplossing ;-)



vond het trouwens wel raar, dat mijn specialist vandaag zei al geen onderdelen meer te kunnen bestellen bij de importeur. Ik dacht hier te lezen dat importeurschap Saab er niet onder viel, als ik op hun site kijk wel degelijk onder Kroymans Corporation....

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 24 mar, 2009 22:00

verde900 schreef:is het probleem net toch even afgenomen tot € 999.970.000,--
Misschien wil Kroymans je wel hebben als verkoper Verde, jij hebt in de gauwigheid toch ff zo'n americaans misbaksel verkocht en de schade teruggebracht tot

negenhonderdnegenennegentigmiljoennegenhonderdenzeventigduizend euri's :wink:

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 24 mar, 2009 22:07

[][]zag en zie niets in die dingen, alhoewel ik voor die € 10.000,-- de gok wel wil lopen

Plaats reactie