verde900 schreef:Kan me voorstellen dat een hele Corolla eraan hangen nog onprettiger is.De Flok schreef:En die vriend van jou heeft daar een Corolla sleutelhanger aanhangen.....lijkt me niet al te prettigRuud schreef: Je penis
Te saai om mee te rijden!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Als ik een Corolla ergens aan zou moeten hangen, zou dat aan m'n trekhaak zijnverde900 schreef:Kan me voorstellen dat een hele Corolla eraan hangen nog onprettiger is.De Flok schreef:En die vriend van jou heeft daar een Corolla sleutelhanger aanhangen.....lijkt me niet al te prettigRuud schreef: Je penis
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Niet helemaal, de vooruitzichten zijn uitermate rooskleurig!Ruud schreef:Sweat Dreams....sjoerdk schreef:Heren van het goede leven, ik ga er maar weer eens van tussen, nog een drukke week in het vooruitzicht!
Morgen zal ik natuurlijk weer aanwezig zijn in dit geweldige topic![]()
![]()
En GJ, ik krijg wel zo'n mooie sleutelhanger he? Kan ik Myrte nog beter versieren en verleiden
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Je ziet ze hier wel steeds meer, dus in die zin heb je gelijk ja. Maar hier in jouw "West-Polen" kan je wel een mooie 7 heuvelenrit rijden, dus zo slecht hebben we het hier nog niet.verde900 schreef:Voor mij is alles die kant uit West Polen...De Flok schreef:Hoho, Zuid-Oosten he.....moeten wel "to-the-point" blijvenverde900 schreef: jaja..... heet dat zo in het oosten?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
ben niet echt "jong " meer maar een Glas, 1300 als ik het goed heb, was toen geen goedkope auto voor die tijd, dat weet ik wel. En daarna alleen maar Saab en ik later ook, alleen Saab.verde900 schreef:Vraag voor de jonkies, wat reden jullie ouders zo vlak voor jullie geboorte? zitten er veel Volvo's bij?
-
Dc
- Geregistreerd lid
Wat me trouwens opvalt is dat bij alle andere merken het type vermeld staat en bij de volvo alleen volvo estate.
Nou ben ik niet zo thuis in de modellenserie van Volvo maar ik tel er op de dealersite al zeker 10:
740
850
940
960
v40
v70
v70classic
v70xc classic
XC70
XC90
Zo is het wel heel makkelijk op nummer 1 te komen.
Nou ben ik niet zo thuis in de modellenserie van Volvo maar ik tel er op de dealersite al zeker 10:
740
850
940
960
v40
v70
v70classic
v70xc classic
XC70
XC90
Zo is het wel heel makkelijk op nummer 1 te komen.
-
Dc
- Geregistreerd lid
Toepasselijke gadget voor de volvo rijders na het nieuws van vandaag:
http://www.prankplace.com/trucknutz.htm
En hiertoe kan het leiden al dat gevoos in die auto's

http://www.prankplace.com/trucknutz.htm
En hiertoe kan het leiden al dat gevoos in die auto's