precies aan de snelheid houden, grrrrr

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: precies aan de snelheid houden, grrrrr

Bericht door op » ma 23 feb, 2015 23:50

nacra 93 schreef:Het valt mij op dat "men" steeds langzamer gaat rijden of zich precies aan de snelheid houd. En ik erger me daar mateloos aan deze burgerlijke gehoorzaamheid. Het schiet niet op met al die oudjes, toyotas en andere slomen
Haha, grappig dat iedere reactie over de snelweg gaat.
In de stad is het veel erger, dan kun je niet inhalen en zie je al weer aankomen dat je net het stoplicht niet gaat halen door de voorligger, terwijl met een beetje gas erbij je met 55 net nog voor oranje wegkomt.
In Utrecht rijdt bijna iedereen net even harder dan het maximum, en als ik dan weer eens in Nijmegen kom waar iedereen 45 km/u of nog minder rijdt, is het altijd weer echt even afzien 8)

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » za 28 feb, 2015 7:05

je zou best gelijk kunnen hebben OP.
Probleem voor ons is dat we met onze Griff eigenlijk nooit in de stad komen.
Dus over de verkeers'jungle' in de grote boze metropolen van ons kleine kikkerlandje kan ik niet meepraten.
Moeten we onverhoopt toch in de 'grote' stad zijn :O: we er als een crocodile dundee, dus met een :-P+, rond.
En verwonderen we ons over al die opgefokte druktemakers in het verkeer :roll:

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » za 28 feb, 2015 8:22

is die foto van Max wel illegaal genomen? je mag niet handheld bellen achter het stuur maar foto's nemen ook niet?
Je mag je toch ook je scheerapparaat vasthouden achter het stuur: of juist niet?

En volgens mij rijden de meesten te hard omdat ze het gewoon leuk vinden (ik ook) en het excuus 'ik heb haast' gebruiken om het goed te praten.
Als je wordt aangehouden en een verklaring moet geven waarom je zo hard reed kun je natuurlijk niet aankomen met ' maar het was zo leuk '. Dan krijg je geheid een bon.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » za 28 feb, 2015 8:32

En de door de teutonen gegraven kuilen aan het strand waren dan helemaal verboten om in te zitten.Ik vind het wel goed zoals het is uitgepakt 8)
:)

gisteren net een boete gekregen binnen gekregen op de trajectcontrole nb tussen A'dam en den haag..... . voor mij is het daar erg opletten waar die controle begint en wat dan de snelheden
precies zijn want voor mijn idee is het om de 5 km wisselen van maximum snelheid daar.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » za 28 feb, 2015 10:41

Bellen is niet verboden in de auto. Je telefoon vasthouden wel. Dus je mag wel met een digitale camera een foto nemen, niet met je telefoon.

Je mag ook een blik kalfsragout aan je oor houden.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 28 feb, 2015 11:30

En ook dus een scheerapparaat.

Plaats reactie